خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۴۴۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رخت قرمز همچنان بر تن بازار سهام/ شکل‌گیری جریان مثبت در بورس از دو هفته آینده؟

رخت قرمز همچنان بر تن بازار سهام/ شکل‌گیری جریان مثبت در بورس از دو هفته آینده؟

شاخص کل بورس امروز با بیش از ۴۷۰۰ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد قرار گرفت تا روند منفی فرسایشی خود را همچنان حفظ کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۴۷۰۰ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد قرار گرفت تا روند منفی فرسایشی خود را همچنان حفظ کند. شاخص هم‌وزن نیز امروز ۰٫۷ درصد افت داشت. ارزش کل معاملات بیش از ۳۹۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته رشد جزئی داشت.

کگل، شفن، نوری و شستا در صدر منفی‌های بازار بودند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز داشتند. فملی، کالا و بورس از سایر نمادهای بورس امروز پرتراکنش‌تر بودند.

اداره بازارهای مالی، فلزات اساسی، شیمیایی و خودرو برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. بیشترین ارزش و حجم معاملات در بورس امروز نیز به نمادهای کمند، پارند و تیپیکوح تعلق داشت.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۷۷ واحد ریخت و در کانال ۱۹ هزرار و ۱۰۳ واحد قرار گفت. آریا، وهور، غصینو و فرابورس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس امروز داشتند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام عنوان کرد: در حال حاضر بازار روی تک‌سهم‌هاست و گروه‌ها نسبت به هم برتری ندارند. و اگر رشدی هم باشد مثبت‌های شکل گرفته ناپایدار است. اما نهایتا تا دو هفته بعد باید شاهد شکل‌گیری یک جریان مثبت در بازار باشیم.

وی ادامه داد: از یک طرف افزایش نرخ دلار و از طرفی تقدیم لایحه بودجه در یکشنبه هفته بعد را داریم. به نظر می‌رسد با رفع ابهامات بودجه، ادامه روند تغییر نرخ دلار و ارائه گزارشات آذرماه شاهد شکل‌گیری یک الگوی مثبت در بازار خواهیم بود.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه مثل جنابعالی کارشناس متخصص نیستند با اظهارات شما مبنی بر شکل گیری جریان مثبت تا دو هفته آینده حداقل ۲۰درصد سهامداران فرار میکنند ضمن‌اینکه حتما منظور از جریان مثبت این بوده که افراد حدود ۸۰درصدی را شامل شود .و جریان منفی درصدی و تعادلی دارد.

  • ناشناس

    واگزارتون به حضرت ابوالفضل بورس کاری ترین ضربه به زندگی من زد و به خاک سیاهم نشاند وقتی سهام دولتی که یک سال و نیم پیش خریدم و الان با ۶۰ درصد ضرر فروختم خیلی ها مثل من رو بدبخت کردید

  • رضا.....لاهیجان

    جناب رییس جمهوربداد پالایش یکم ودارایکم وشلعاب وکتوکا واین بورس ایران برسید….با پول کارگری توبورس سرمایه گذاری کردم …هفتاددرصد توضررم پولم ندارم که بخوام میانگین کم کنم….یکسال ونیم دروغ ودغل بخدابسته دیگه چشم امید ما شماهستی…چندهفته دیگه باید صبرکنیم تابورس خوب بشه چرا این دزدهای خیانتکارتو بورس روجمع نمیکند آقای عشقی شب راحت میخوابی واقعا پالایش قیمتش اینه ..چندهفته ست روقیمت ثابت مونده بازرگردان چیکاره ست….چرابه قیمت فروش اولیه نمرسه تابفروشیم راحت شیم….جناب اژه ایی عزیز تو روخدا دست دلال های نامرد روقطع کنید..یاحسین

  • خیرخواه ملت

    باسلام
    جناب آقای رییسی،الوعده وفا
    مگه قول ندادین که اوضاع بورس بهتر بشه؟؟
    از زمانی که جنابعالی سکاندار قوه مجریه شدین،سهام ۳۰ الی ۴۰ درصد رفتن تو ضرر.
    مردم گوشاشون از قول و وعده و حرف پُره؛ در عمل هیچ کاری نکردین.

  • کواکبی اصل

    ملت ساده با دعوت آقایون باچه امیدی وارد بورس شدند و با اوج ناامیدی و ضررهنگفت خارج شدند. اون عده ای هم که ماندند روز به روز شاهد آب شدن سرمایه شان هستن و دچار هزار بیماری جسمی و روحی شده اند. بهتره که یکباربرای همیشه یادبگیریم که تو اینگونه دامها ورود نکنیم وباقیمانده پولمان را با هرمقدار زیان برداریم و بریم سراغ بدبختیمون. هیچکس حمایت نمیکنه.والسلام

  • ناشناس

    سوت پایان صلح.کارد به استخوان رسید.

  • ناشناس

    جالبه بورس از حدود ۱۰۰ روز پیش که دولت رییسی شروع بکار کرده ریخته و همواره منفی بوده ..قرار بود بورس و سه روزه درستش بکنند… در ضمن شاخص واقعی هم زیر یک میلیون هست شک نکنید .. خیلی از سهام تو این صد روز بین ۳۰ الی ۵۰ درصد افت کردن که نیاز به افزایش ۶۰ الی ۱۰۰ درصدی دارن تا تازه سر به سر بشن.

  • ناشناس

    خداییش دیگه این نظرات مثلا کارشناسی نمی تونه مردومو گول بزنه مردم خیلی از سرمایشون رو از دست دادن و میدونن مشکل کجاست

  • چیبیشف

    اینها مردم را به بورس دعوت کردند جیبشان را خالی کردند و حالا فقط وعده می دهند

  • چنگیز

    بهتربگیدبورس ۱۰روزنیازبه استراحت داردمرده خودتون بااین حرفهاووعده هاتون ببره