خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۸۱۲۵

پراید جایگزینی ندارد / پایان تولید پرتیراژترین مدل پراید تا ۲ ماه دیگر

پراید جایگزینی ندارد / پایان تولید پرتیراژترین مدل پراید تا ۲ ماه دیگر

نه تنها در میان محصولات سایپا بلکه در هیچ جای دنیا نمی‌توانیم خودرویی به لحاظ قیمتی پیدا کنیم که جایگزین پراید شود. زیرا پراید ارزان‌ترین خودروی در حال تولید در سطح خودروسازی جهان بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجید باقری خوزانی، قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا به لحاظ قیمتی محصولات دیگر سایپا نمی‌توانند جایگزین پراید شوند؟ عنوان کرد: به نظرم نه تنها در میان محصولات سایپا بلکه در هیچ جای دنیا نمی‌توانیم خودرویی به لحاظ قیمتی پیدا کنیم که جایگزین پراید شود. زیرا پراید ارزان‌ترین خودروی در حال تولید در سطح خودروسازی جهان بود.

وی در گفتگو با دنیای اقتصاد همچنین اظهار کرد: امسال سال مهمی برای خودروسازی سایپا محسوب می‌شود، به این لحاظ که سایپا مشغول یک جراحی بزرگ است. ابتدا پراید ۱۳۲ را در دی ماه سال گذشته خارج کردیم و این ماه نیز مدل ۱۱۱ خارج شد. طی دو ماه آینده نیز خارج کردن پرتیراژترین مدل پراید یعنی ۱۳۱ را در دستور کار داریم. البته این اقدام باید طی ۵ سال گذشته انجام می‌شد. در ارتباط با جایگزینی برای خودروی پراید مرکز تحقیقات سایپا برنامه‌ریز‌هایی را انجام داده و امسال دو فیس‌لیفت از محصولات سایپا را به بازار عرضه خواهیم کرد.

قائم‌مقام مدیرعامل در امور فروش شرکت خودروسازی سایپاگفت: ساینا و کوییک، در واقع سایپا دارای یک پلت‌فرم اختصاصی برای تولید محصولاتش است. به‌عنوان نمونه خودروی کوییک یک محصول جدید است و بازار هم استقبال خوبی از این خودرو کرده است. بنابراین هنگامی که از فیس‌لیفت این محصول صحبت می‌کنیم به‌دنبال تغییرات ظاهری روی این خودرو هستیم. اما محصول جدیدی که سایپا به‌دنبال تولید انبوه آن است خودرویی است به نام شاهین. برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم که این خودرو را از نیمه دوم سال‌جاری وارد بازار کنیم. پیش‌فروش این محصول را در نیمه اول سال و در ماه‌های پیش رو آغاز خواهیم کرد.بنابراین ما دیگر هیچ مدل پرایدی را تولید نخواهیم کرد البته محصولاتی که نام بردم (چه فیس‌لیفت‌ها و چه شاهین) به هیچ‌وجه جایگزین پراید نیست اما کمک می‌کند تا تنوع در سبد محصولات سایپا بعد از حذف سه مدل پراید حفظ شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در تولید ارزونترین خودرو بود،اما در فروش نسبت به قیمت تولید از لامبورگینی و رولزرویس هم گرونتر بود.هیچ خودروسازی در جهان یک خودرو ۵ میلیونی را به ۷۰ میلیون یعنی ۱۴ برابر قیمتش نتونست بفروشه،بجز پراید……تبریک

  • ناشناس

    بله بله شاهین مبارک ملت باشد بگو ایشالا قیمت ۲۰۰تومن بابا جونشششششش

  • ناشناس

    هیچ گونه افزایش قیمت خودرهای پراید وجود ندارد
    پراید ۱۳۲ یک مرتبه ۲۶ میلیون افت کرده مواظب سایتهای تقلبی دلالان خودرو باشید

  • فراید

    بجای پراید فرغون ۴ چرخ جایگزین کنید و اسمش را بگذارید ،، فراید ،،?

  • ناشناس

    همه جای دنیا قیمت اومده پایین رکوده اما تو ایران سر از مریخ درومده قیمت خودرو.ای مسخره بازی چیه قیمت ماشین ثانیه ای بالا میره.شرکت سایپا و ایرانخودرو از مجموع بنز ب ام و. تویوتا ،نیسان ، فورد ،شورلت ، درامدش بیشتره.بی کیفیت ترین ماشینهای دنیا رو تولید میکنین گرانترینن