کد مطلب: ۴۲۲۸۳۰

در نیمه اول بازار رقم خورد

بررسی تحرکات سهام‌داران در یک ساعت ابتدایی / پربازده‌ترین گروه‌های بورس کدام هستند؟

بررسی تحرکات سهام‌داران در یک ساعت ابتدایی / پربازده‌ترین گروه‌های بورس کدام هستند؟

شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی امروز و با لیدری سهم‌های بزرگ رشدی، در عرض 15 دقیقه رشدی 4 درصدی را پشت سر گذاشت و تا این لحظه با بیش از 15 هزار واحد افزایش، در کانال 375 هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در دقایق ابتدایی امروز و با لیدری سهم‌های بزرگ رشدی، در عرض 15 دقیقه رشدی 4 درصدی را پشت سر گذاشت و تا این لحظه با بیش از 15 هزار واحد افزایش، در کانال 375 هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایشی بیش از چهار هزار واحدی، رشدی 3.76 درصدی را پشت سر می‌گذارد.

در این دقایق، سهام‌داران حقوقی بیشترین توجه را به گروه سرمایه‌گذاری نشان داده‌اند. همچنین حقوقی‌ها مالکیت خود را در این لحظات از گروه‌های خودرویی و بانکی کاهش داده‌اند.

صندوق‌های تصمیم و سپاس و همچنین نمادهای وایران، مپنا و رتکو، بیشترین حجم عرضه را در بورس تهران انجام می‌دهند.

گفتنی است که با وجود کاهش مالکیت حقوقی‌ها در گروه‌های یاد شده، بیشترین تقاضای بازار نیز در گروه بانک و خودرو در جریان است.

همچنین نمادهای فارس، فملی، کگل، پارس و شبندر بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای فروس، سفار، فجر، وایران و رتکو بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس گذاشته‌اند.

بیشترین ارزش معامله در بورس تهران هم در نمادهای خساپا، سفارس، فملی، بترانس و خپارس صورت گرفته است.

بیشترین بازدهی را نیز در بین گروه‌های حاضر در بورس، صنایع سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و مالی برای سهام‌داران خود به همراه آورده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ماشینچی

    احتمالا مدیران سازمان درگیر معاملات پشت پرده با بعضی از ناشران شده اند و این در نحوه معامله چند سهم کاملا مشهود است واز آنجا که بکسی جوابگو نیستن به هر عملی دست میزنند قابل توجه آقای صحرایی

  • ناشناس

    فردت با صف خرید شروع شده و با صف فروش پایان میابد