کد مطلب: ۶۶۲۹۱۹

پرترددترین مسیرهای فرودگاه امام خمینی در تابستان

پرترددترین مسیرهای فرودگاه امام خمینی در تابستان

سفر به هر کشوری، همانند پا گذاشتن در دنیای جدیدی است. دنیایی که نه تنها قیافه و زبان ساکنان آن، بلکه فرهنگ، صورت و سبک زندگی مردمش هم متفاوت است و با سفر به کشورهای مختلف می‌توان این جذابیت‌ها رو از نزدیک دید.

سفر به هر کشوری، همانند پا گذاشتن در دنیای جدیدی است. دنیایی که نه تنها قیافه و زبان ساکنان آن، بلکه فرهنگ، صورت و سبک زندگی مردمش هم متفاوت است و با سفر به کشورهای مختلف می توان این جذابیت‌ها رو از نزدیک دید.

مردم زیادی زمان و هزینه زیادی می‌کنند که به زیبایی‌ها رو از نزدیک ببینند. ازاین مسیر های جذاب می‌توان به تهران به بانکوک اشاره کرد کا سالانه مردم زیادبی را در خود جای می‌دهد. فرودگاه بین‌المللی امام خمینی روزانه جایگاه انتقال مردم زیادی از این کشور به کشورهای دیگری است از مسیرهای دیگری که بسیار پرتردد هست می‌توان به تهران به استانبو ل اشاره کرد و پس از آن به مسیر تهران به نجف که سالانه میلیون‌ها مسافر را در خود جای می‌دهند.

چرا سفر به استانبول

• شهری با جاذبه های تاریخی فراوان است.
• بازارهای سنتی و مدرن بسیاری دارد.
• هزینه‌های سفر به این شهر مناسب است.
• دسترسی به این شهر خارجی آسان است و تورهای گردشگری بسیاری دارد.
• در چهار فصل سال مقصد جذابی محسوب می شود.

استانبول به دلیل جاذبه‌های متنوع و خدمات قابل توجه گردشگری‌اش، در قرن بیست و یکم با استقبال گردشگران خارجی روبرو شد به طوری که در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۲٫۵ میلیون گردشگر خارجی به استانبول سفر کردند. این وضعیت به نوبه خود باعث شد تا استانبول پایتخت فرهنگی اروپا نام بگیرد و در طی چندین سال متوالی، در میان محبوب‌ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری جهان قرار بگیردو تعداد کثیری از این مسافران را ایرانی‌ها می‌باشند. از شاخص های خیلی مهم برای مسافران خرید پرواز ارزان تهران به استانبول که سعی می‌کنند برای سفر خود ارزان‌ترین بیلط با ساعت پروازی خوبی را انتخاب کنند که سایت کارناوال گزینه خوبی است برای خرید بلیط به تمامی نقاط دنیا از جمله استانبول.

چرا سفر به نجف

در این شهر، آرامگاه علی بن ابی طالب نخستین امام شیعیان واقع شده‌است. مرکز این شهر استان نجف است و از مقدس‌ترین شهرهای شیعیان به‌شمار می‌رود. نجف همواره محل تردد و اقامت زائران و نیز مشتاقان علوم دینی می باشد که این عامل در رونق تجارت آن تاثیر زیادی دارد. میلیون ها نفر از مردم سالانه از تمامی نقاط دنیا برای زیارت به این شهر سفر کرده که ساین کارناوال سعی کرده برای سهولت سفر مسافران گرامی پرواز ارزان تهران به نجف را در اختیارشان قرار دهد و آنها میتوانند به صورت انلاین خرید خود را انجام دهند کافی است به سایت کارناوال رفته و در قسمت پرواز خارجی با سرچی سریع تاریخ و ساعت مناسب خود را پیدا کرده و خریدی راحت داشته باشند.

چرا سفر به بانکوک

• از محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیاست.
• پایتخت مدرن کشور تایلند است.
• در بانکوک با هزینه کمتری به نسبت کشورهای اروپایی، می توانید در محیطی جذاب تفریح کنید.
• طیف متنوعی از دیدنی های تاریخی، هیجانی و مدرن در برابر شما قرار دارد.

بانکوک پایتخت تایلند است که در نقطه ای از جنوب این کشور گرمسیری جا خوش کرده است شهری پر از هیجان و زیبایی که بسیاری از مردم از تمامی نقاط دنیا پا به ای شهر دوست داشتنی می‌گذارند. هنگامی که بانکوک را برای گردش و تفریح انتخاب می کنید، گزینه های زیادی در برابر شما صف می کشند که طیف انبوهی از آن ها معابد کوچک و بزرگ هستند و دارای بسیار جاذبه های گردشگری می‌باشد که شما با گذاشتن اندک وقت به سایت کارناوال می‌توانید به با تمام جاذبه های آن آشنا شوید. خوب است بدانید که کشور تایلند از لحاظ شاخص های جهانیِ امنیت در رده ۱۲۵ دنیا قرار گرفته است. بانکوک از جمله شهرهای گردشگرپذیری است که سالانه میلیون‌ها مسافر و جهانگرد را به خود می خواند. وضعیت آب و هوایی شهر گرمسیر است و در این شهر خبری از تابستان‌های داغ و زمستان‌های برفی نیست.

در واقع در این شهر وضعیت آب و هوایی میان شرایط گرم، خنک و بارانی متغیر است و تنها سه نوع فصل در بانکوک دیده می شود: فصل بارانی، فصل خنک و فصل گرم. البته توجه داشته باشید که بانکوک در تمام طول سال کماکان گرم و شرجی است اما میتوان گفت بهترین فصل سفر به این شهر در طی ماه های آبان تا اسفند و در واقع فصل خنک شهر است که میتوانید با خرید بلیط انلاین پرواز تهران به بانکوک از سایت کارناوال سفر دلپذیری را برای خود فراهم کنید.

22

خوب ما در اینجا در کنار هم به بررسی برخی از مسیر های شلوغ و پرتردد چون تهران به استانبو ل درفرودگاه امام خمینی پرداختیم و نکات مختلفی از این مسیر ها را به صورت مختصر بررسی کردیم. امیدارام اگر شما هم این مسیر های پرتردد چون تهران به بانکوک را انتخاب کردید در بهترین فصل به آنجا سفر کنید و در صورت نیاز به اطلاعات سفر می توانید به سایت کارناوال مراجعه کنید و سفر لذت بخشی را داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.