کد مطلب: ۲۹۸۲۱۵

توسط بانک ملی انجام شد

پرداخت بالغ بر ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات عقود اسلامی

پرداخت بالغ بر ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات عقود اسلامی

بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر ۳۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی پرداخت کرده است.

این تسهیلات در ۷۶۱ هزار و ۶۰ فقره و در قالب عقود مضاربه، مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین، قرض الحسنه و… تخصیص داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،این بانک ۲۵ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال تسهیلات در ۳۷ هزار و ۸۶ فقره در قالب عقد مضاربه پرداخت کرده است. در بخش مشارکت مدنی نیز شعب بانک ملی ایران ۴۴ هزار و ۳۶۲ فقره تسهیلات به ارزش۱۲۴ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده اند.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نیز در بانک ملی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که در پنج ماه ابتدای امسال این بانک ۳۶۷ هزار و ۲۱۲ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۲۳ هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال در قالب قرض الحسنه به متقاضیان پرداخته است.

از مجموع تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران، سهم فروش اقساطی ۳۲۵ هزار و ۳۸۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۲ هزار و ۲۲ میلیارد ریال و اجاره به شرط تملیک ۳۵۹ میلیارد ریال است. همچنین شعب بانک ملی ایران در مدت مذکور ۱۵۲ هزار و ۵۵۱ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۳۵ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال پرداخت کرده اند.

در بخش خرید دین نیز سه هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش هشت هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال، مرابحه ۳۱ هزار و ۴۶ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال و در بخش سلف دو هزار فقره تسهیلات به ارزش شش هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

منبع:روابط عمومی بانک ملی ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.