کد مطلب: ۳۳۸۷۰۹

پرداخت ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی

پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستاییان توسط این صندوق در سال جاری خبر داد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور از پرداخت 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستاییان توسط این صندوق در سال جاری خبر داد و گفت: به همین میزان نیز تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، اصغر نورالله‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه کارگاه توانمندسازی رودوزی سنتی استان گلستان در جمع خبرنگاران افزود: این میزان تسهیلات به 19 هزار و 700 طرح پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از 21 هزار و 500 پرونده طرح اشتغال روستایی با نیاز تسهیلاتی 12 هزار و 500 میلیارد ریال از سوی متقاضیان در شعب این صندوق در سراسر کشور تشکیل شده است.

نورالله‌زاده افزود: از طرح‌های ارائه شده تاکنون برای 20 هزار و 150 طرح با نیاز تسهیلاتی 10 هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.

وی تصریح کرد: توجه به کسب‌وکارهای روستایی به‌ویژه صنایع دستی و حمایت مالی از این طرح‌ها سبب توسعه و تثبیت این مشاغل و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین با اشاره به ظرفیت‌های سوزن دوزی استان گلستان بر لزوم کاربردی کردن این محصولات و فراهم کردن بازار فروش برای صنایع دستی با آموزش و برگزاری نمایشگاه‌ها تاکید کرد.

در استان گلستان 6 هزار و 296 فعال در حوزه سوزن‌دوزی سنتی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 774 نفر در گنبد کاووس مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.