کد مطلب: ۷۳۲۵۱۹

پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان آغاز شد/ آخرین خبر از بودجه ۱۴۰۲

پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان آغاز شد/ آخرین خبر از بودجه 1402

پرداخت خدمت بازنشستگان از چهارشنبه 9 آذر شروع شده و پرداخت منوط به اعلام اسامی از سمت دستگاه‌هاست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.

مسعود میرکاظمی گفت: کار کمیسیون‌ها در رابطه با بررسی بودجه 1402 تمام شده است. بررسی بودجه 1402 در صحن دولت نیز از روز یکشنبه 13 آذر 1401 به‌صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر آغاز می‌شود.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: به‌دلیل این‌که امسال تبصره‌ها به کمیسیون رفت، دستگاه‌ها آمدند نقطه نظراتشان را گفتند و کمیسیون هم تا آنجا که امکان داشت، نظرات را اعمال کرد.

وی ادامه داد: قوانین دائمی را جدا کردیم و قرار است به‌صورت جداگانه طبق یک لایحه به مجلس شورای اسلامی بدهیم. یعنی در قانون بودجه یک‌ساله قانون دائمی را تغییر ندادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: جلساتی برای بررسی بودجه سال 1402 برگزار شد‌ و طی 2 الی 3 روز دستگاه‌ها به‌صورت مرتب حضور پیدا کردند و نظراتشان را گفتند. ان‌شاا… به‌دلیل اینکه در کمیسیون تخصصی بررسی‌ها صورت گرفت، در این دوره بررسی بودجه وقت کمتری در دولت خواهد گرفت.

لایحه بودجه 1402 و برنامه هفتم هم‌زمان به مجلس می‌روند؟

مسعود میرکاظمی در پاسخ به این‌که آیا لایحه بودجه سال 1402 به همراه برنامه هفتم تا پایان آذرماه به مجلس خواهد رفت، بیان کرد: بحث این‌بود که ابتدا برنامه بیاید، اما به‌دلیل آن‌که نظر برگشت قرار شد روی بودجه کار شود ما روی هر دو؛ هم لایحه بودجه سال 1402 و برنامه توسعه هفتم هم‌زمان کار می‌کنیم.

میرکاظمی تاکید کرد: امیدواریم بحث بودجه با توجه به این‌که در کمیسیون فرعی کارش به اتمام رسیده است و از سوی دیگر هم قرار است از روز یکشنبه در 2 نوبت صبح و بعد ازظهر کار بررسی‌اش در دولت شروع شود، در زمان خودش به مجلس برود.

وی تاکید کرد: بلافاصله هم بعد از این‌که بررسی احکام بودجه به اتمام برسد، بررسی احکام برنامه هفتم توسعه را به تدریج وارد دولت می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ان‌شاا… تا پایان آذرماه بودجه تقدیم مجلس می‌شود زیرا امسال کمیسیونی تشکیل شد که بررسی در دولت را تسریع می‌کند.

مسعود میرکاظمی درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.

منبع: ایلنا

آخرین روند بررسی بودجه 1402 را از تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پرداخت پاداش جانبازان ماده ۳۸ چه شود وعده رو وعده

  • ناشناس

    انشاالله که به این کارتون عمل کنید خدا کنه دروغی در کار نباشه

  • ناشناس

    پاداش زود بدهید