کد مطلب: ۱۷۱۱۶۹

پرداخت ۱ میلیارد تومانی بیمه ایران به زلزله‌زدگان

پرداخت 1 میلیارد تومانی بیمه ایران به زلزله‌زدگان

بیمه ایران در نخستین روز ارزیابی و پرداخت خسارت واحدهای تحت پوشش بیمه، حدود یک میلیارد تومان خسارت در وجه بیمه‌گذاران پرداخت کرد.

بیمه ایران در نخستین روز ارزیابی و پرداخت خسارت واحدهای تحت پوشش بیمه، حدود یک میلیارد تومان خسارت در وجه بیمه‌گذاران پرداخت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی، بیمه ایران از طریق اعزام هشت گروه 3 نفره در شهر سرپل ذهاب و بررسی 75 پرونده، این مبلغ را واریز کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد که به عنوان نماینده ویژه وزیر اقتصاد از صبح دیروز (چهارشنبه) در مناطق زلزله‌زده حضور یافته است، از بیمه ایران بابت پرداخت سریع خسارت به زیان‌دیدگان زلزله غرب کشور قدردانی کرد.

مهدی قدمی معاون وزیر اقتصاد در بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور در محل پرداخت خسارت سیار بیمه ایران حضور یافت.

هیات نمایندگان اعزامی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست قدمی، معاون توسعه مدیریت و با همراهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به نمایندگی از صنعت بیمه، نحوه ارائه خدمات بیمه‌ای به زلزله‌زدگان را بررسی کردند. مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی و مدیرکل بیمه ایران در کرمانشاه به همراه تیم ارزیابی و پرداخت خسارات از ابتدای صبح امروز در شهرستان سرپل ذهاب حضور یافتند و نسبت به صدور و تحویل چک خسارت به بیمه‌گذاران دارای پوشش، اقدام کردند.

زلزله‌ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست‌ویکم آبان‌ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.

شدت این زمین لرزه به اندازه‌ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین‌لرزه 9388 نفر مصدوم شده اند و 436 تن جان باختند.

این زلزله به هفت شهرستان و یک‌هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.