کد مطلب: ۶۳۳۳۴۲

هما ایرانیان مقیم اوکراین را به رومانی می‌برد

هما ایرانیان مقیم اوکراین را به رومانی می‌برد

مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:پرواز فوق‌العاده هما برای انتقال دانشجویان ایرانی‌ و سایر ایرانیان مقیم اوکراین انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز : پرواز فوق‌العاده هما برای انتقال ایرانیان از رومانی چه روزی انجام خواهد شد؟

به نقل از ایلنا، حسین جهانی، مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان ایرانی‌ و سایر هموطنان مقیم اوکراین، خود را به کشور رومانی رسانده‌اند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به عنوان ناوگان حامل پرچم و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود را برای انجام پرواز فوق‌العاده جهت انتقال این عزیزان اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان هواپیمایی کشوری رومانی و اخذ مجوزهای لازم، برای انجام پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی هما به چگونگی انجام این پرواز اشاره کرد و اظهار داشت: این پرواز روز شنبه، ۱۴ اسفند ماه سال جاری، با شماره پرواز ۵۳۹۲ در ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱:۲۳ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه بخارست به زمین خواهد نشست.

به گفته جهانی، این پرواز پس از سوار کردن مسافران حاضر در فرودگاه بخارست با شماره پرواز ۵۳۹۳ این فرودگاه را در ساعت ۳ (به وقت محلی) ترک می‌کند و در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه امام (ره) به زمین خواهد نشست.

مدیرکل روابط‌عمومی هواپیمایی هما افزود: اولین گروه دانشجویان در روز دهم اسفند‌ ماه سال جاری با پرواز «هما» از فرودگاه ورشو به میهن انتقال یافتند و همکاران پر تلاش ما آمادگی پروازهای بعدی را نیز دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.