خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۵۵۳۶

قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های لاکچری ایران

قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های لاکچری ایران

در حال حاضر محدودیتی برای رزرو آنلاین هتل‌های ایران وجود ندارد اما پیشنهاد می‌شود حتما هتلی را انتخاب کنید که پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت می‌کند تا تضمینی برای حفظ سلامتی شما باشد.

بعد از شیوع کرونا ویروس (covid-19) رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور اجباری شده است، از آنجا که قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های لاکچری ایران نیز رعایت می‌شود می‌توانید با خیالی آسوده حتی در چنین شرایطی چمدان‌های خود را ببندید و عازم سفر شوید.

رعایت و وضع قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های لاکچری ایران باعث شده تا با خیال راحت به شهرهای تجارتی مثل کیش، تهران، اصفهان و مشهد بروید و بتوانید با خیال راحت در هتل‌های ۵ ستاره مانند هتل ترنج کیش، هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل عباسی اصفهان و هتل قصر مشهد اسکان داشته باشید.

در حال حاضر محدودیتی برای رزرو آنلاین هتل‌های ایران وجود ندارد اما پیشنهاد می‌شود حتما هتلی را انتخاب کنید که پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت می‌کند تا تضمینی برای حفظ سلامتی شما باشد. برای اطمینان از این قضیه می‌توانید از مرکز رزرواسیون معتبر مثل ایران هتل آنلاین اقدام کنید.

لیست قوانین و پروتکل‌های بهداشتی که باید در هتل‌ها رعایت شود

  1. اولین قانونی که باید در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس هر شهری رعایت شود وجود درب‌های خودکار است تا بدون اینکه نیاز به تماس با در باشد بتوان وارد هتل شد. این در حالی است که در برخی از هتل‌ها پیشخدمت‌ها وظیفه‌ی باز و بسته کردن درب را بر عهده دارند و پر واضح است که ایشان باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.
  2. قانون دوم و مهمی که در تمامی هتل‌ها وضع شده است، استفاده از ماسک و دستکش برای تمام کارکنان هتل، مخصوصا کارکنان پذیرش (reception) که وظیفه‌ی انجام فرآیند پذیرش و تسویه حساب را بر عهده دارند.
  3. علاوه بر ماسک و دستکش حتما باید روی میز پذیرش هتل، مواد ضدعفونی کننده موجود باشد تا در صورت نیاز مورد استفاده‌ی کارکنان و مهمانان قرار گیرد. از طرفی پرداخت‌ها باید به صورت آنلاین انجام شود که بهترین روش برای رزرو هتل‌های ۵ ستاره از طریق مراکز رزرواسیون معتبر (com) است.
  4. از مواد ضدعفونی کننده باید در لابی و دیگر قسمت‌های هتل نیز استفاده شود. این مواد در مواردی که نیاز به تماس، ضروری است می‌تواند بسیار موثر باشد.
  5. تعداد حد مجاز افراد در آسناسور به نصف برسد به عنوان مثال اگر ظرفیت یک اسانسور ۴ نفر است حداکثر دو نفر استفاده کنند.
  6. در مورد وسایل موجود در اتاق‌های هتل مخصوصا وسایل بهداشتی موجود در حمام و سرویس بهداشتی استفاده از لوازم یکبار مصرف الزام شده است. چند سالی است که استفاده از چنین لوازمی مخصوصا در هتل‌های لاکچری چندان رواج ندارد اما در چنین شرایطی شاید این بهترین گزینه‌ی ممکن است. در واقع آنچه اکنون باید مورد توجه قرار گیرد رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی است نه لاکچری بودن هتل!
  7. مورد مهم دیگری که حتما باید به آن توجه شود قانون فاصله‌گذاری اجتماعی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل‌های لاکچری و … است. در واقع باید تعداد افراد حاضر در رستوران یا کافی‌شاپ کمتر از ظرفیت آن باشد تا افراد با رعایت فاصله لازم از هم قرار بگیرند و سلامتی همگان تضمین گردد.
  8. در شرایط کرونایی بسیاری از مهمان‌ها ترجیح می‌دهند از روم سرویس استفاده کنند. در این‌صورت افرادی که این وظیفه را بر عهده دارند و وارد اتاق مهمان‌ها می‌شوند باید پروتکل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و پوشیدن دستکش را رعایت کنند و در فاصله‌ی مناسبی از مهمان قرار گیرند.

هتل‌های لاکچری ایران

در این بخش به تعدادی از هتل‌های لاکچری ایران اشاره می‌شود. هتل‌های ذکر شده در شرایط سخت پیش آمده با تلاش فراوان تمامی قوانین و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند تا مهمانان با خیال راحت آنها را انتخاب و رزرو کنند، با رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های لاکچری ایران سفرهای مهم با رعایت احتیاط بدون دغدغه شده است.

هتل ترنج کیش

ترنج کیش

هتل ترنج کیش (/هتل-ترنج/https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels) که یکی از زیباترین و البته معروف‌ترین هتل های کیش است در دو فاز دریایی و ساحلی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آماده‌ی پذیرایی از مهمانان گرامی کیش است. اتاق‌های هتل ترنج با کف شیشه‌ای که دارند تجربه ی متفاوتی از بودن در هتل را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. تجربه‌ای که شاید نظیر آن در کمتر مکانی به دست آید. از طرفی مناظر زیبای دریا را در مقابل چشمان مهمانان به نمایش می‌گذارند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران واقع در منطقه‌ی سعادت آباد یک بنای ۲۰ طبقه است که ۴۰۰ باب اتاق و سوئیت لوکس با رعایت تمامی قوانین پروتکل‌های بهداشتی جهت پذیرایی از مهمانان آماده است. این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل‌های تهران است. هتل اسپیناس پالاس با برخورداری از فناوری‌های مدرن، امکان برگزاری انواع همایش‌ها و جلسات را به نحوی مناسب در این شرایط کرونایی ممکن می‌سازد.

هتل عباسی اصفهان

عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان با معماری باشکوه و اصیل ایرانی، کهن‌ترین هتل جهان است که در ابتدا مدرسه‌ای به نام مادر شاه سلطان حسین صفوی بوده است. این بنا یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی ایران است که با امکاناتی که دارد گزینه‌ی مناسبی برای مهمانان اصفهان به شمار می‌رود. هتل عباسی اصفهان با ۲۲۵ واحد اقامتی و ۱۱ تالار و رستوران و رعایت تمامی موارد و قوانین پروتکل‌های بهداشتی پذیرای مهمانان اصفهان است.

هتل قصر طلایی مشهد

قصر مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با مساحتی حدود ۵۰۰۰ مترمربع در ۱۶ طبقه بنا شده و ۳۵۷ واحد اقامتی دارد. این هتل ۵ ستاره با اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور و امپریال و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نسبت به کووید۱۹ پذیرای مهمانان مشهد است. اتاق‌های آتریوم این هتل در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده و نمای رو به آتریوم دارند. از نکات قابل توجه هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد می‌توان به موقعیت مکانی هتل در خیابان امام رضا و نزدیک زیاد به حرم امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد.

با قوانین بهداشتی هتل‌ها و هتل‌های مهم شهرهای تجاری آشنا شدید، لطفا تا حد امکان از سفر خودداری کنید اما در صورت سفرهای مهم و کاری اسکان خود را برای هتل‌هایی که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند برنامه‌ریزی کنید و برای کاهش هرگونه تماسی با مکان‌های عمومی رزرو خود را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

یکی از راه‌های راحت رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی است. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید می‌توانید از طریق مرکز رزرواسیون ایران هتل آنلاین ( iranhotelonline.com ) اقدام کنید با جست‌وجو اسم هتل خودر در سایت آیهو (IHO) در ادامه لیست هتل‌های کیش نمایش داده می‌شود.

برای بررسی و رزرو هتل‌های کیش سربزنید:

تلفن تماس: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیمیا نادری

    چند ماه پیش همراه خونوادم چند روز در سوئیت امپریال هتل قصر طلایی مشهد اقامت داشتیم. به طور کلی هتل خوبی هست اما یک سری ایرادات کوچیک داره که قابل رفع هستن. مثلا بوفه صبحانه این هتل نسبتا ضعیف بود. با توجه به شرایط کرونایی هتل قصر طلایی خیلی خوب پروتکل های بهداشتی رو رعایت می کرد و نگرانی از این جهت برای ما وجود نداشت.

  • محمد صادق

    قبل از اینکه به هتل اسپیناس پالاس تهران برم ازش تعریف زیادی شنیده بودم و توقعم از این هتل بسیار بالا رفته بود. با وجود اینکه هتل منظره زیبا و موقعیت مکانی خوبی داره و امکاناتش در سطح مناسبی قرار داره اما رفتار پرسونل به شدت بد بود و موقع خروج من و همسرم رو بسیار معطل کردن.