کد مطلب: ۷۵۹۱۳۵

مشاور وزیر اطلاعات:

۹۰ کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند

90 کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند

۹۰ کشور خواهان دریافت پهپاد از ایران هستند /نقش ریزپرنده‌های ایرانی در جنگ روسیه و غرب تعیین کننده است

به گزارش تجارت‌نیوز ، مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات درباره نقش پهپادهای ایرانی اظهار نظر کرد.

مشاور عالی وزیر و رئیس اندیشکده مطالعات سیاسی وزارت اطلاعات گفت: ۹۰ کشور دنیا مشتری و خواهان دریافت پهپادهای ایران هستند که این وضعیت برای غربی ها و کشورهای استکباری قابل تحمل نیست.

مشاور عالی وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در آئین رونمایی از کتاب یاران امام(ره) به روایت اسناد ساواک، سیدحسن موسوی شالی در قزوین گفت: امروز اقتدار دفاعی ایران و قدرت عمل آن در منطقه برای غربی ها، آمریکا و اسرائیل قابل تحمل نیست.

مشاور عالی وزیر اطلاعات با بیان اینکه این وضعیت از زمان تقویت ارتباط ما با شرق تشدید شد،افزود: امروز نقش ریزپرنده‌های ایرانی در جنگ میان روسیه و غرب تعیین کننده است و رسیدن ایران به این جایگاه برای غربی‌ها قابل تحمل نیست و به همین خاطر به جنگ تبلیغاتی و شناختی علیه نظام ما روی آورده‌اند و تلاش دارند تا جوانان ما را در فضای مجازی تهییج کنند و افکار و اذهان و باورهای مردم ما را تحت کنترل و مدیریت خود قرار دهند تا از این طریق به کشور و نظام ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه گزاره و انگاره فروپاشی و امکان براندازی نظام را حتی غربی ها و اسرائیلی ها نیز باور ندارند اما در این خصوص برای ایجاد ناآرامی در داخل ذهنیت سازی می کنند،افزود: سران بلند پایه ارتش اسرائیل گفته اند مطمئن هستیم ایرانی‌ها پیشرفت می‌کنند، آنها در مهندس معکوس و سایر زمینه‌های فنی عالی هستند و یا اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند پنجره فرصت برای مهار ایران در حال بسته شدن است و یا در جای دیگر یکی از ارتشیان اسرائیل گفته بود نمی‌خواهیم اسم این شلوغی ها را تغییر نظام بذاریم، بلکه نامش تضعیف نظام است.

وی اظهار کرد: در کنار القائات غربی‌ها در زمینه براندازی، یک عده از سلبریتی‌ها نیز آنها را چشم بسته و بدون فکر کردن تکرار می‌کنند که این افراد بی‌سواد هستند و در عمرشان حتی ۱۰ کتاب هم نخوانده‌اند و چیزی از سیاست نیز نمی‌فهمند و با استفاده از شهرت و جایگاه خود جوانان و نوجوانان را تهییج می‌کنند.

این مسئول در تبیین چرایی و علل حوادث اخیر پیش آمده در کشور، گفت: شرایط جغرافیایی، سیاسی، اقتصادی و راهبردی منطقه ما به گونه‌ای است که غربی از آن به عنوان هارت لند یا قلب یا مرکز جهان نام می‌برند که در مختصات آن خلیج فارس و تنگه هرمز، فلات ایران و قفقاز به عنوان دروازه اتصال شرق به غرب و مرکز تمدن‌های بشری و مذاهب از جمله اسلام و تشیع وجود دارد.

منبع: اعتماد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.