کد مطلب: ۱۶۱۳۱۶

پورشه ۹۱۱، فراتر از لامبورگینی

پورشه 911، فراتر از لامبورگینی

پورشه 911 GT2 RS سریع‌ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل عقب در جهنم سبز بوده و توانسته یک دور پیست 20.6 کیلومتری را تنها در 6 دقیقه و 47.3 ثانیه طی کند.

پورشه 911 GT2 RS نه تنها قدرت‌مندترین 911 تاریخ است بلکه یکی از سریع‌ترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ نیز محسوب می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از پدال، علاوه بر این، 911 GT2 RS همچنین سریع‌ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل عقب در جهنم سبز بوده و توانسته یک دور پیست 20.6 کیلومتری را تنها در 6 دقیقه و 47.3 ثانیه طی کند.

به لطف این رکورد،سوپرکار پورشه اثبات کرد تنها 1.4 ثانیه کندتر از سوپرکار الکتریکی NextEV Nio EP9 در نوربرگ رینگ بوده و سریع‌تر از خودروهای مشهور رادیکال SR8LM، لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و دیگر محصولات پرفورمنس بالا است. معاون بخش موتور اسپورت و خودروهای GT پورشه می‌گوید: در زمان آغاز فرایندهای توسعه خودرو ما هدف دست‌یابی به رکورد زیر 7 دقیقه و 5 ثانیه را برای این خودرو در نظر گرفتیم. بهبود 17.7 ثانیه‌ای این رکورد به لطف تجارب مهندسان، مکانیک‌ها و رانندگانی بوده که نشان‌دهنده تیم پرفورمنس فوق‌العاده قوی‌ای هستند.

پورشه برای ثبت این رکورد عالی از دو راننده با نام‌های لارس کرن و نیک تندی استفاده کرده است. البته لارس کرن بود که این رکورد خارق‌العاده را در ساعت 7 و 11 دقیقه عصر روز بیستم سپتامبر ثبت کرده است. پورشه شرایط بیرونی برای ثبت این رکورد را ایده‌آل توصیف کرده و سرعت متوسط خودرو در زمان ثبت برابر با 184.11 کیلومتر در ساعت بوده است.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.