کد مطلب: ۵۳۷۱۴۲

پرداخت هزینه درمان کرونای دانش‌آموزان با بیمه حوادث دانش‌آموزی

پرداخت هزینه درمان کرونای دانش‌آموزان با بیمه حوادث دانش‌آموزی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بر پرداخت تمام هزینه‌های درمان کرونا برای دانش‌آموزان دارای بیمه حوادث دانش‌آموزی و فرهنگیان دارای بیمه تکمیلی تاکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گودرز کریمی‌فر در خصوص کارکرد بیمه دانش‌آموزی و اینکه آیا درمان کرونا را هم پوشش می‌دهد، گفت: بیمه حوادث دانش‌آموزی یعنی امنیت خاطر برای دانش آموزان؛ ما گفته‌ایم در طول شبانه‌روز این بیمه در قبال همه حوادث دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد و ملاک حضور فیزیکی دانش‌آموز در مدرسه نیست بلکه نفس وجود دانش‌آموز بودن ملاک است.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزی در خانه بود و یک مشکل کلیوی برایش پیش آمد یا به هر دلیل به سمعک نیاز پیدا کرد و موارد بسیار این چنینی با ۵,۴۵۰ تومان پرداخت بیمه حوادث همه اینها پوشش داده می‌شود.

وی درباره اینکه آیا هزینه درمان بیماری کرونا هم شامل آن می‌شود؟ گفت: بله اگر دانش‌آموزی دچار کرونا شود همه موارد از جمله داروها را این بیمه پوشش می‌دهد.

کریمی‌فر درباره گلایه برخی معلمان در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان و اینکه پوشش بیمه‌ای برای درمان کرونا در مراکز خصوصی با دردسر همراه خواهد بود نیز بیان کرد: بیمه تکمیلی فرهنگیان حقیقتا بیمه بی‌نظیری است که فرهنگیان با ۴۹,۵۰۰ تومان تا سقف نامحدود تحت بیمه درمانی هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مراکز طرف قرار داد این بیمه همه هزینه‌ها رایگان است که با ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قراردادیم. برای باقی بیمارستان‌ها که طرف قرار داد نیستند که یا دولتی هستند یا خصوصی و یا عمومی غیردولتی بر اساس تعرفه، تمام هزینه‌های درمان کرونای فرهنگیان و افراد تحت تکفل‌شان داده می‌شود حتی داروهای خارجی هم با این بیمه هزینه‌اش پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، وی در خصوص در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا بر اساس صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: واکسن کار وزارت بهداشت است اما ما مطالبه آن را داریم و در حال پیگیری هم هستیم.

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.