خبر مهم:

کد مطلب: ۱۹۴۶۹۲

پیام پاپ به نشست داووس

پیام پاپ به نشست داووس

رهبر کاتولیک‌های جهان به رهبران سیاسی و تجاری در نشست اقتصادی داووس تاکید کرد تا شرایط را برای ایجاد جوامعی فراگیر و منسجم، بر پایه عدالت و حمایتی فراهم آورند.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان پس از بازگشت از سفر چند روزه‌اش به پرو و شیلی، در پیامی به شرکت‌کنندگان در نشست اقتصادی داووس نوشت: ما نه می‌توانیم در مقابل رنج و آلام میلیون‌ها نفری که شرافتشان مخدوش شده، ساکت بمانیم و نه می‌توانیم با این روشی که فقر و بی‌عدالتی گسترش یافته، ادامه دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ؛ رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین گفت: روش‌های زندگی خودخواهانه مملو از اشرافی‌گری تنها باعث افزایش بیکاری، رشد فقر، به وجود آمدن شکل جدیدی از بردگی و افزایش شکاف اجتماعی-اقتصادی در بسیاری از مناطق جهان شده است.

رهبران سیاسی، روسای اقتصادی و سایر افراد مرتبط برای چند روزهای آتی در داووس، سوئیس گردهم می‌آیند تا در نشست اقتصادی داووس شرکت کنند.

رهبر کاتولیک‌های جهان خطاب به کارآفرین‌ها گفت: می‌توان با روش‌های بهتری تغییرات زیادی را شامل ایجاد اشتغال، احترام به قوانین کار، مقابله با فساد دولتی و خصوصی و تقویت عدالت اجتماعی به وجود آورد.

منبع: شبکه خبری سی.بی.اس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.