کد مطلب: ۱۹۲۰

پیش بینی آینده بازار مسکن، بورس، طلا و ارز در یک سمینار

قرار است سمیناری با حضور پروفسور محمد حسین ادیب در روز پنجشنبه 8 خرداد 1393 در تالار ابن سینا دانشگاه تهران برگزار گردد. پیش بینی آینده بازار مسکن، بورس، طلا و ارز در یک سمینارامروزه دغدغه بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ؛ اطلاع از تحلیل بازار و وضعیت اقتصاد در جامعه است. در

قرار است سمیناری با حضور پروفسور محمد حسین ادیب در روز پنجشنبه 8 خرداد 1393 در تالار ابن سینا دانشگاه تهران برگزار گردد.

پیش بینی آینده بازار مسکن، بورس، طلا و ارز در یک سمینارامروزه دغدغه بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ؛ اطلاع از تحلیل بازار و وضعیت اقتصاد در جامعه است.
در جریان فضای مبهم اقتصادی کشور در سالهای اخیر؛ اطلاع از آینده مسکن، بورس، طلا و ارز به عنوان شاخصه اصلی پیش بینی و واکاوی اقتصاد و سرمایه گذاری به شمار می رود.
در همین زمینه قرار است سمیناری با حضور پروفسور محمد حسین ادیب در روز پنجشنبه 8 خرداد 1393 در تالار ابن سینا دانشگاه تهران برگزار گردد.

مدیر دپارتمانDBA مدرسه بازرگانی تهران در این سمینار پاسخگوی بسیاری از مجهولات و پرسش های جویندگان تحلیل بازار بوده و پیش بینی های سال جدید را در این سمینار بیان خواهند کرد.

پروفسور محمد حسین ادیب تحلیل گر و اقتصاددان برجسته ایرانی است که فروپاشی مالی آمریکا را 18 ماه قبل از وقوع آن پیش بینی نمود.

وی در سال 92 علی رغم اختلاف نظر با سایر متخصصین وقت مبنی بر افزایش قیمت سالانه مسکن؛ در اولین سمینار کلینیک مدیریت به درستی رکود و افت قیمت مسکن را از چند ماه قبل اعلام نمود.

اینک پیش بینی های ایشان در سال 93 طی برگزاری سمیناری با موضوعات زیر مطرح می گردد:

• پیش بینی آینده بازار بورس، ارز ، مسکن و سکه
• آثار امضاء موافقت نامه نهایی بر بورس ایران
• چشم انداز آینده بورس در ۳ و ۶ ماه و ۱ سال آینده
• پیش بینی نوسان قیمتها در سال ۹۳
• راه حل مدیریت کسب وکارها در زمان رکود
• کسب و کارهای برتر در سال ۹۳

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این سمینار کلیک کنید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.