کد مطلب: ۶۱۶۷۶۱

مردم کدام استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند؟

مردم کدام استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند؟

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و اعلام‌ کرد: در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت نیز بارش برف و باران شروع شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برای کدام نقاط کشور بارش برف پیش‌بینی شده است؟

به نقل از ایرنا ، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون محورهای چالوس و هراز دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

بارندگی در جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت نیز از نیمه شب آغاز شده است و پیش‌بینی بارش در آزادراه تهران- شمال نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام این مرکز، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گیلان، گلستان، همدان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان نیز ادامه دارد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دوهزار و ۱۷۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۹ درصد کاهش تردد در جاده های برون شهری گزارش شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.