کد مطلب: ۵۶۹۳۴۳

گفتگوی زنده اینستاگرامی تجارت‌نیوز با دو کارشناس اقتصادی:

آینده بازارها در دولت جدید / منتظر ریزش بازارها باشیم یا جهش آنها؟

آینده بازارها در دولت جدید / منتظر ریزش بازارها باشیم یا جهش آنها؟

آینده بازارها در دولت جدید چه می‌شود؟ این سوالی است که بسیاری می‌گویند بستگی به عملکرد اقتصادی دولت جدید دارد و برخی دیگر می‌گویند وابسته به عملکرد سیاست خارجی دولت رئیسی و نتیجه مذاکرات ایران با غرب است. اما نگاه کارشناسان به این موضوع چیست؟ 

تجارت‌نیوز امروز ۱۵ مرداد ماه در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی با دو کارشناس اقتصادی و بازار مالی به این سوال جواب می‌دهد که آینده بازارها در فصل جدید چیست و قیمت دلار، طلاُ بورس و مسکن در دولت سیزدهم چه می‌شود؟

در این گفتگوی اینستاگرامی که جمعه، ۱۵ مرداد ماه و ساعت ۲۲ برگزار می‌شود علی سعدوندی، کارشناس اقتصادی و مهدی سوری، کارشناس بازارهای مالی به بررسی وضعیت اقتصاد و بازارهای ایران در دولت جدید می‌پردازند.

برای دیدن این گفتگوی زنده اینستاگرامی به صفحه اینستاگرام تجارت‌نیوز به آدرس instagram.com/tejaratnews مراجعه کنید.

پیش از این هم تجارت‌نیوز در یک گفتگوی اینستاگرامی با پشوتن مشهوری‌نژاد و حسین ارجلو به بررسی آینده بازارهای مالی در ایران پرداختند.

در این گفتگوی اینستاگرامی این دو کارشناس پیش‌بینی کردند که احتمالا شاخص کل بازار سرمایه تا پایان سال به مرز دو میلیون واحد می‌رسد. قیمت طلای جهانی مرز دو هزار دلار را رد می‌کند و در صورت به نتیجه نرسیده مذاکرات برجام، باید منتظر رشد قیمت دلار و رسیدن آن به مرز ۳۰ هزار تومان هم بود.

برای مطالعه نظرات دیگر کارشناسان مالی در خصوص آینده اقتصاد ایران و پیش‌بینی بازارها، گزارش زیر را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تا ملک این است ونه بس روزگار/زین ده ویران دهمت صد هزار……….

  • ناشناس

    اقتصاد ورشکسته ودزدان زیاد معلومه هیچ روشنی نیست بلکه شکست روزبه روز

  • افشین

    دیگه بعد از چهل و اندی سال این رو میدونیم.. که وضع اقتصادی و…….. این مملکت بستگی به خیلی بهونه ها و اگر و شاید ها داره که خیلی از این بهونه ها توهم و…. هستش…. بستگی به فرد نداره یعنی کی چه کاره باشه…. مثلا رییس جمهور. روحانی باشه… رئیسی باشه… و…..
    خدا خودش به این ملت یه نظر کنه…

  • معلم بازنشسته

    باسلام.شبتون بخیر بازاربورس روند صعودیش شروع خواهد شد .تا پایان سال شاخص به مرز ۲۵۰۰۰۰۰خواهد رسید.پرسود باشید.

    • ناشناس

      ???

    • محسن

      درود به شرفت این مخ اقتصادیه
      دوستان توجه کنید برای اینکه پولتون بی ارزش نشه سرمایه گذاری کنید ولی روی چیزی که به قول معرفت دستمون رو بگیره
      سرمایه گذاری رو انجام بدید که هم سود داشته باشه هم ب اقتصاد کشور کمک کنه

  • Bahram

    اگر واقعا میخواید بدونید چه اتفاقی افتادنش احتمالش بیشتره،یه سر به کف بازار بزنید.اکثر تاجرا جرئت حواله زدن ندارن الان،احتمال ریزش خیلی بیشتره تا صعود….

  • ناشناس

    اگر برجام رسمی شود و توافقی حاصل شود امکان اینکه در یک پروسه چندین ماهه اوضاع به سمت بهتر شدن برود وجود دارد . به فکر معجزه نباشید .

  • ناشناس

    هزار درصد،دولت جدید،با امریکا،و غرب،به توافق ،نمیرسند.و باید منتظر باشیم.که برای خرید کیلو گرم گوشت.باید ۵برابر الان پول رایج کشور را پرداخت کنیم.

  • ناشناس

    فقط ما مردم می‌توانیم کاری بکنیم در غیر اینصورت وضع از این بدتر و بدتر خواهد شد

  • ناشناس

    نگید اگه فلان بشه چندی میره بالا مردم تو بن بست رسیدند العان ساعت ۴ صبحه من بیدارم از ایناوصاعی که روحانی درست کرده داشی که پخته خوابم نمیبره اگر الکی‌هم همه بگند ارزون میشه مردم خوب می شند میریزند تو بازار و ارزون میشه هه نگید میره بالا دلار با حرف زدن میره بالا بخدا پیش خدا مسولیت من یه باز نشسته تامین اجتماعی ۵ تومن نگیرم هیچی نمدونم بخرم شب وروز به باعث وبانیش نفرین میکنمچل و چو نکنید پیش مردم بگید ریسی و تیمش قوی هستند اینشاله همه چیز میاد پایین همین باعث سقوط قیمت میشه باور کنید اینجا ایرانیت دولت قبل از این فرهنگ غنی ایرا یه مشت دزد هیز دلال پدرسوخته بی دین درست کرد همه دروغ میگند از پاین تا بالا مردمم تقلید میکنند این ایران واقعا ایرانیت وقتی دولتمردانش عمدا ارزش پولش را بیارند پایین دیگه معلومه ایرانی که مهندسین از فیلیپین و همه جا نوکریشا میکنند باید بده عراق کارگری ۱۴ برابر بگیره تورم نداره من نمدونم روحانی با کلیدش مادرمان به برامون نشوند خدا بچه های مسببین به خوشبختی باشد نه ولی اخرعاقبت این کارا معلمه نام این دولت با…درتاریخ ننگین نوشته خواهد شد دنیا به امامان پیامبران به نادر کشته وفا نکرد به خائنین وفا نم کنه ولی من میدانم اگه بادمجون دور قاب چیان بزارند همه چیزا ریسی مرد حق میسازد چون قبلی ها مردفساد بودند و صد حق ریسی مرد حق و صد فریادست خدا نگهدارش

    • محسن

      خداوکیلی این حرف ها رو جدی زدی؟؟؟
      به نظر شما با گفتن مردم که ارزونی میشه ، ارزونی میشه!!!؟؟؟
      درود به شرف دل خجستت

  • ناشناس

    ولمون کنید با