کد مطلب: ۴۸۹۰۳۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ پیش‌بینی از بازارها در روز چهارشنبه / اولین واکنش‌های احتمالی به انتخابات آمریکا

۳ پیش‌بینی از بازارها در روز چهارشنبه / اولین واکنش‌های احتمالی به انتخابات آمریکا

چهارشنبه ۱۴ آبان ماه احتمالا بازارهای داخلی متاثر از نتیجه اولیه و احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود. اولین واکنش‌های احتمالی از نظر کارشناسان چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار سهام روز چهارشنبه گفته است: احتمالا فردا تا پایان معاملات بازار سهام نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد بازار فردا روندی متعادل خواهد داشت و نه روند نزولی جدی و نه روند صعودی جدی دارد.

این کارشناس در ادامه افزود: بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده و به نظر من نتیجه انتخابات اهمیت چندانی ندارد و بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام صعودی خواهد بود. اگر بایدن رئیس جمهور شود بازار سهام کمی با تاخیر رشد خود آغاز خواهد کرد اما با پیروزی ترامپ نیز روند بازار سهام صعودی خواهد بود.

درباره بازار طلا نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته است: پیش‌بینی می‌شود چنانچه ترامپ پیروز انتخابات شود و بازار ارز توسط بانک مرکزی کنترل نشود، ممکن است قیمت طلا و سکه پس از انتخابات آمریکا نوسان افزایشی داشته باشد.

اما در بازار ارز وضعیت چطور خواهد بود؟

ادامه سیاست تزریق دلار توسط بانک مرکزی، کاهش قیمت دلار نیمایی، وعده ثبات در بازارها توسط رئیس جمهور و پیش‌بینی نزولی شدن قیمت دلار توسط رئیس کل بانک مرکزی چهار سیگنال مهم ارزی برای بازار فردا است. با توجه به این که هنوز چهارشنبه نتایج انتخابات آمریکا به صورت قطعی اعلام نشده احتمال اثرگذاری این عوامل شاید از عامل انتخابات آمریکا بیشتر باشد که آن وقت احتمالا روند هیجانی صعودی مثل دوشنبه احتمالا در این بازار اتفاق نخواهد افتاد. آیا بازار ارز طبق انتظار عمل می‌کند و یک روز با ثبات احتمالی و شاید هم اندکی ارزانی را تجربه می‌کند؟

نتایج نظرسنجی از ۱۰ کارشناس بازار سهام درباره روند احتمالی بورس پس از انتخابات آمریکا را در گزارش « بورس از انتخابات آمریکا » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    واقعا که
    از دولت خودمون نیرنگ بخوریم!!! از مال مردم تو روز روشن دزدی کنند و کسی جوابگو نباشه!!!! این هست اسلام شما!!! چی شده دیگه حرفی از بورس نمیزنند؟ دیگه روستای مال استریت نمیرن؟ دیگه همشون خفه شدند!!!

  • ناشناس

    واقعیت روشن است و ربطی هم به انتخابات آمریکا ندارد. هزاران میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج شده است. نه حقوقی تمایلی به خرید عمده سهامی که گران به مردم فروخته دارد (پول کلانی هم در دستش باقی نمانده و توانش در حد یک نوسان گیری برای ادامه حیات است) و نه دیگر مانند سابق مردم سرمایه خود را در معرض ریسک قرار داده و وارد بورس می کنند. متاسفانه آنقدر از عدم آگاهی مردم سواستفاده شد که خیلی از سهام داران گمان می کنند صاحبان شرکت های دولتی شده اند و حساب سود و زیان خود را با مایملک شرکت که مثلا فقط قیمت زمین آن فلان است می سنجند.

  • ناشناس

    شما که نظرت منفی هست باید زندگی منفی داشته باشید یه مقدار هم مثبت اندیش باشید کسی که فکر منفی وفاز منفی میده باید سهامش منفی بشه چون همه چیز به باور ما برمیگرده

  • ناشناس

    دولت مردم را با فریب به بورس دعوت و با تحلیل دروغ که فردا خوب یا پس فردا و شاخس به پایین کشاندو پول های ملت را واسه کسری بودجه واریز خزانه کرد.

    • کامران

      عزیز گل،«شاخس» میگه جای شما تو بورس نیست،چه دولت فریب داده باشه چه نه،بورس علاوه بر دانش و مهارت،صبر و حوصله هم میخواد،مشکل این بود که مردم فک کردن یه شبه تو بورس میلیونر میشن در نتیجه هرچی داشتن رو تبدیل به ریال کردن و سپردن به بورس،ریزش شروع شد،مردم پول لازم شدن در نتیجه زیان پشت زیان،اگه مردم حساب شده کار می‌کردند و اون بخش از نقدینگی خودشونو که لااقل برای چند ماه نیاز نداشتن وارد بازار بورس میکردن،زیان اونها تنها زمان بود

  • نیم سنت

    سهامداران عزیز به همه توصیه کنید :
    تحریم صف فروش.
    خواهید دید که شش ماهه چه سودی نصیب همه خواهد شد. فقط شش ماه صبر. شش ماه.

    • ناشناس

      اشتباه شما این است که فراموش میکنید رشد واقعی (نه شاخص سازی) بازار سرمایه ناشی از ورود سرمایه است و نه عدم فروش سهام. فعلا که نقدینگی به سرعت برق و باد در حال خروج است.

  • ناشناس

    سهامداران عزیز نفروشید تا فرصت فروش برای حقوقی باشه

  • زینب

    بدبخت ملتی که سرنوشتش به ملت دیگه وابسته اس

    • ناشناس

      از ماست که بر ماست

  • ناشناس

    این نتیجه استقلال همونی که براش انقلاب کردین

  • ناشناس

    نود و یک میلیون تومان سکه رفاه خریدم تا کی صبر کنم اصل پولم برگرده

  • ناشناس

    کل جهان یک رئیس جمهور میخواهد ان هم احمدی نزاد بشه تا یک شب کل کره زمین منفجر کند