کد مطلب: ۴۶۲۴۳۴

پیش‌بینی بورس امروز، سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه

پیش‌بینی بورس امروز، سه‌شنبه ۲۴ تیر ماه

شاخص بورس در هفته جاری متفاوت از هفته‌های دیگر به نظر می‌رسد و روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد. آیا امروز هم شاخص بازار سهام عملکرد ضعیفی خواهد داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دیروز در بسیاری از نمادها با فشار عرضه بسیار زیاد همراه بود و در نهایت علی رغم فشار عرضه، شاخص کل با رشدی ۳۴۱۳ واحدی (۰٫۱۹ درصدی) به کار خود خاتمه داد و در سطح یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

در خصوص روند بازار امروز نیز محمدباقر خادمی، تحلیلگر بازار سرمایه ضمن اشاره به ادامه یافتن افزایش عرضه‌ها در معاملات چند روز اخیر، گفته است: به نظر می رسد روند افزایش عرضه‌ها در معاملات امروز نیز ادامه‌دار باشد، اما با توجه به ورود دلار به کانال ۲۳ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود علی رغم عرضه های بالا در بازار، روند رو به رشد قیمت‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

در همین مورد پیش‌بینی منتشر شده در دنیای اقتصاد را هم در زیر مشاهده کنید.

11 4

برای خواندن نظرات مخاطبان درباره وضعیت احتمالی بازار امروز گزارش «پیش‌بینی بورس ۲۴ تیر ماه» را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سمانه

    سلام .. لطفا لطفا هر کی میتونه پاسخ بده ببینیم نهایت باید منتظر چقد پول باشیم
    هم مبلغ سهام و هم مبلغ واریزی لطفا
    واسه خودم ۵۳۲ بود دو میلیون واریز شده از سعدی

  • ناشناس

    بانک سپه ،لطفا بیدار شو،،،،من ۱۹خرداد سهامم رو به شما واگذار کردم،در یغ از یک ریال واریزی،،متاسفانه بی عدالتی داره بیداد میکنه،،،نه جایی هست که شکایت کنی،نه صدات رو میشنون،نه میتوانیم وضعیت فروش سهام رو ببینیم رسانه ما رو ارجاع میده به بانک ،،بانک ارجاع میده ب کارگزاری در نهایت کارگزاری میگه دستور صادر نشده،صبور باشید.از اختیار ما خارج است.