کد مطلب: ۴۸۸۰۱۹

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۰ آبان ۹۹ / ۲ ساعت ابتدایی معاملات بسیار مهم است

پیش‌بینی بورس فردا 10 آبان 99 / 2 ساعت ابتدایی معاملات بسیار مهم است

روند بازار سهام در دو هفته گذشته نزولی بود و شاخص کل با از دست دادن حمایت یک میلیون و 500 هزار واحد تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحد ریزش کرد، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

محمد خبر‌ی‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار سهام فردا گفت: دو ساعت اول معاملات بازار سهام فردا بسیار مهم است، اگر فردا تقاضا بتواند در دو ساعت ابتدایی بازار پاسخگوی عرضه باشد روند بازار سهام حتی در روزهای بعدی نیز بهتر خواهد بود.

این کارشناس با اشاره به افزایش سقف صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیان کرد: در هفته‌های گذشته حجم عرضه به نوعی مشکوک بود و قرار است قوه‌قضاییه به این موضوع رسیدگی کند و به نظر می‌رسد بازار سهام فردا به لحاظ ارزندگی سهم‌ها خریدار داشته باشد و روندی صعودی در سهم‌های بنیادین شکل بگیرد.

همچنین این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار بیان کرد: به نظر نمی‌رسد حمایتی از بازار سهام صورت بگیرد زیرا دولت به نوعی مشکلات بزرگ‌تری در تامین کالاهای اساسی از جمله روغن و دارو دارد و فکر نمی‌کنم بازار سهام فعلا در اولویت حمایت باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار روند نزولی قوی دارد اولین حمایت قابل قبول ۱ میلیون واحد است.با توجه به انتخابات آمریکا و وضعیت نابسامانی که اقتصاد ایران را تقریبا فلج کرده.سرمایه گذاری در بورس چندان عاقلانه و کم ریسک نیست.تمامی خبر ها فقط جنبه روانی داشته و محرک مالی یا دولتی وجود ندارد.مراقب سرمایه خود باشید و در نوسانات احتمالی طعمه حقوقی ها نشوید.فعلا خریدار نباشید و از این بازار فاصله بگیرید.

  • ناشناس

    خرید=حماقت/بورس ایران=نابود کردن سرمایه ملت

  • ناشناس

    به لطف آن عزیزانی که گفتن دید بلند مدت داشته باشید الان ۱۱۰ درصد تو ضرر هستم.نتیجه میانگین کم کردن و گوش کردن به کارشناسان و اعتماد به وعده های تو خالی دولت.خدا ازتون نگذره

  • ناشناس

    امروز بازار سبز به نظر میرسه ولی زیر ده هزار

  • علی

    میخوان خودشون جمع کنن مهلت ندید بخرید من تجربه شش سالمم رو میگم به خبر و تحلیل توجه نکنید
    الان نزدیک انتخابات هست ریزش کامل شده پی به ایی عالی برا خرید

  • حسن مریدی

    واریز کنید پول سهام عدالت

  • ناشناس

    بورس نزولی ، طلا صعودی

  • ناشناس

    نقشه بورس قرمزه شاخص هم وزن هم زياد صعودي نيست پس يك حمايت مقطعي را شاهديم توسط دولت نه رشد واقعي بورس

  • ناشناس

    من کل دار و ندارم پنجاه میلیون بود همشو سه ماه پیش سهم خریدم به سفارش دورو بریهام یک هفته بعدش بورس اومد پایین ..یجوری شده الان کلا قید پولمو زدم چون یاد گرفتم تو زندگی چیزی که ارزشش بالاست رو به حرف این و اون پایینتر از قیمت واقعی نفروشم..چون حس احمقی بهم دست میده..اینقدر نمیفروشم تا خود بازار بورس تمام پولمو با استفادش بهم بده ..حبیبی هستم از مشهد..

  • علی

    ایشالا برمیگرده