کد مطلب: ۵۰۲۸۴۱

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس فردا ۱۰ دی ۹۹ / بورس یا بازار نوسان‌گیران؟

پیش‌بینی بورس فردا 10 دی 99 / بورس یا بازار نوسان‌گیران؟

معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در شاخص‌سازان همراه بود و شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای بنیادین بیش از 1/5 درصد افت کرد، اما بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات دو هفته اخیر روند بهتری نسبت به شاخص کل داشت و همین موضوع باعث افزایش نوسان‌گیری در بازار سهام بود.

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: به نظر می‌رسد بازار فردا با تعادل همراه باشد و احتمالا شروع معاملات بازار فردا با روند نزولی همراه باشد اما تقاضا در ادامه افزایش پیدا می‌کند.

همچنین این کارشناس در رابطه با معاملات بازار سهام گفت: در دو هفته گذشته نوسان‌گیری در بازار سهام زیاد شده و بزرگ‌ترین نشانه افزایش نوسان‌گیری این است که بازار سهام در روز معاملاتی جدید از روند روز گذشته پیروی نمی‌کند، مثلا وقتی که در دقایق پایانی معاملات یک روز تقاضا زیاد می‌شود و بازار سهام تحرکات مثبت دارد باید معاملات صف فردا مثبت آغاز شود اما منفی آغاز می‌شود و این موضوع نشانه مدیریت بازار سهام توسط نوسان‌گیران است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مدتهاست دارن سرمون کلاه میزارن
    دقت کردین شاخص ثابته ولی ارزش سهام روز به روز کمتر میشه؟

  • ناشناس

    بورس دیگه مرد ،الفاتحه!!!

  • ناشناس

    ما باید چکار کنیم ک بور درست بشه.هوا گرم میشه بورس منفی.هوا ابری بورس منفی.هوا بارانی بورس منفی.با رعد و برق ک تمام.بهار.تابستان.پاییز.زمستان منفی.خجالت دارد.

  • ناشناس

    دولت دست از سر بورس بردار درست میشه. خجالت بکش. بستته. هنوز بودجت پر نشد

  • ناشناس

    خداییش دولت اگربه جای دستکاری بورس و خالی کردن جیب سرمایه گذار خرد بدبخت و فلک زده بره زیر پوشش کمیته امداد. بورس هم راه خودشو میره و خود به خود درست میشه..خلق الله هم که به دادن صدقه اعتقاددارن و هر روز خودشون دارن صدقه هاشونو با دستای خودشون میندازن تو صندوق

  • ناشناس

    باز هم یه بهانه برای منفی کردن دستوری بورس. توپو همیشه تو زمین سهامدار خرد میندازن در حالیکه میدونیم نویانگیر اصلی همیشه حقوقیا و بازار گردانا هستن

  • ناشناس

    سلام.دوستان.یارانه معیشتی ازبورس تامین شدالابه برکت ..

  • ناشناس

    نوسان گیران حقوقی سهام حقیقی مفت می‌خرند وگران به خودشان میفروشند
    دیگه اعتمادی به بورس وحتی تابلوی بورس نیست

  • ناشناس

    سلام صندوق پالایشی دولتی نمی تواندمدیریت کند اساسا تخصص لازم را ندارد اشتباه کردم خریدم ش سهم و رها کردن‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌‌م الف

  • ناشناس

    پیش بینی نمیخاد مشخص منفیه