کد مطلب: ۵۰۱۸۴۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس فردا ۷ دی/ روند صعودی شاخص هم‌وزن ادامه‌ دارد

پیش‌بینی بورس فردا 7 دی/ روند صعودی شاخص هم‌وزن ادامه‌ دارد

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی بیش از یک درصد و همچنین شاخص هم‌وزن با روندی مثبت به کار خود پایان داد. اما بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی بیش از 1.5 درصد به کار خود پایان داد و شاخص‌سازان نیز با عملکرد نزولی از نمادهای کوچک عقب ماندند.

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز، درباره عملکرد امروز بازار سهام توضیح داد: درحال حاضر بازار درگیر نوسان است اما میل به کاهش در آن دیده می‌شود و این روند به شکلی متعادل‌تر اما بدون صعودی شدن تا یک یا دو هفته دیگر همچنان برقرار است.

او ادامه داد: فعلا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که بازار سهام فردا مثبت است یا منفی اما در نهایت تا حداکثر 2 هفته آینده که کف شاخص کل مشخص شود نزولی یا صعودی بودن بازار سرمایه نیز مشخص می‌شود.

این کارشناس بازار سهام درباره شاخص هم‌وزن که روند مثبتی را در پیش گرفته، گفت: در حال حاضر وضعیت شاخص هم‌وزن خوب است و این روند صعودی را نیز ادامه خواهد داد.

عشریه درباره بلاتکلیفی فعلی بازار سهام بیان کرد: بازار سرمایه درحال حاضر مشغول کف‌سازی است که این اتفاق به نفع بازار است. درنهایت لیدری بازار از صنایعی مانند صنعت خودروسازی عوض می‌شود و تمایلات به سمت دیگر بازار می‌رود.

این کارشناس درباره تاثیر کوچ سهامداران از شاخص‌سازان به سمت نمادهای کوچک اما مثبت، گفت: بازار سهام تا پایان هفته عملکردی متعادل خواهد داشت و فکر می‌کنم بازار سهام نیازمند اصلاح بود و این اصلاح به نفع آینده بازار خواهد بود. این روند در نهایت باعث رشد بازار سرمایه تا پایان سال و سال آینده می‌شود.

آخرین اخبار بازار سرمایه را می‌توانید در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    سامانه های معاملاتی کارگزاری تدبیرگران فردا از دیروز تا الان مشکل بهم زده وکسی هم پاسخگو نیست الان ساعت 6.30 یکشنبه است

  • سید

    اینچنین بورسی ورشکسته است مثل بورس آمریکا در سال ۲۰۰۱ و ورشکستگی انرون و چندین شرکت بزرگ. رسوایی مالی در بورس ایران موج میزنه

  • ناشناس

    سهام را به چند قسمت کنید نوبتی ۷۰درصد ببرید بالا تا سهامدار از ضرر دربیاید ،،،بعد دوباره پایین بیارید اینجوری شاخص بالا نمیره ،،،وسرو صدا و ناله و نفرین از بین می‌ره

  • ناشناس

    لعنت به بورس ،ولعنت به کسانی که پالایشی یکم را به مردم عرضه کردند و خودشان عقب کشیدند،لعنت بر همتون

  • ناشناس

    این چه اصلاحی هست که تموم نمیشه هر روز اصلاح اصلاح،کچل شد دیگه،خودتونو مسخره کردین یا مردمو که تمام دارایی خودشونو اوردن تو این دزدخونه

  • کامیاب

    ضرر خیلی تلخه بخدا قسم خیلی،مخصوصآ پولی که بابت بدست آوردنش زحمت زیادی هم کشیده باشی
    بیمه البرز و بیمه معلم هر دو
    جامانده ترین سهامهای بیمه ای از کل بازار بیمه همراه با بنیاد و سابقه خوب .
    پس از بررسی و صحت عرایض بنده ورود کنید انشااله به یاری حق بخشی از ضررهایمان جبران بشه.
    من خودم هفته گذشته به پیشنهاد یک کارشناس بیمه ورود کردم خدارو شکر راضیم.
    خداوند به همه خیر بده مخصوصآ به مالباختگان بورسی.

    • ناشناس

      سلام چی خریدی دوست عزیز

  • دوست

    دوستانبه این زودیا بازار برنمیگرده..تو این باتلاق هر چی دست و پا بزنین بیشتر غرق میشین..منظورم اینه از این شاخه به اون شاخه هم جزء ضرر چیزی نداره..مواظب باشید..هر چه زودتر دست و پا زدن رو متوقف کنید..

  • ناشناس

    چقدر تحلیل های تجارت نیوز آب دوغ خیاریه خدایی !
    هر روز هرچی گفتین برعکس شد
    تقریبا هر روزم میگین بازار در حال اصلاح است
    جمع کنین بابا

  • مال باخته شیرازی

    سلام اصلا عقل میگه بورس جایی است که به خاک سیاه مینشیند. هرقدرضررکردید بازهم میتونید بفروشید وخارج شوید برید دنبال بدبختی وبه فکربورس نباشید. بورس میبره بالا باکله میزنه زمین که آدم ضربه مغزی بشه ونتونه کاری بکنه. بفروشید وبریدبیرون…..مال باخته بورسی ازشیراز.

  • عباداله خسروی

    سلام تو را به خدا سوگند که از این وضع مردم باخبری چراسهام عدالت بانک ملی 30درصددوم واریزی نداره گرفتارم احتیاج دارم مریضم سکته مغزی کردم