کد مطلب: ۵۰۶۹۱۳

در گفتگوی تجارت‌نیوز با یک کارشناس مطرح شد:

پیش‌بینی بورس هفته آخر دی / بورس هفته بعد سبز می‌شود؟

پیش‌بینی بورس هفته آخر دی / بورس هفته بعد سبز می‌شود؟

عملکرد بورس این هفته نزولی بود و عرضه در شاخص‌سازان باعث روند نزولی شاخص کل شد اما پیش‌بینی می‌شود بورس در هفته آینده روند بهتری دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل در جریان معاملات این هفته از بازار سهام افت زیادی داشت و به کف قبلی خود رسید. برخی از کارشناسان عقیده دارند اگر بورس کف قبلی خود را از دست بدهد ریزش بیشتری خواهد داشت.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس هفته بعد گفت: به نظر می‌رسد معاملات هفته بعد بهبود پیدا می‌کند، اما احتمالا در روزهای نخست هفته فشار فروش در بازار سهام وجود داشته باشد اما در جریان معاملات هفته و از روز دوشنبه فشار فروش کم می‌شود و تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های مثبت بورس هفته بعد گفت: قیمت‌ها به منطقه جذابی رسیده است و از طرفی گزارش‌های ۹ ماهه در پایان معاملات هفته آینده منتشر می‌شود و این دو دلیل باعث مثبت شدن بورس در کوتاه‌مدت می‌شود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با این حساب بایددلارومسکن هم قیمتشون نصف بشه

  • alializade582@yahoo.com

    با این حساب بایددلارومسکن هم قیمتشون نصف بشه وسلام

  • ناشناس

    ببخشید که یکشنبه تعطیل هست

  • Pedi

    بهش بگو کارشناس محترم یکشنبه تعطیله.
    اینجوری کارشناسی کردی که بازار اینجور شده

  • ناشناس

    خدایا پول برسون در این قیمت خودرو ،خزامیاد،خساپا،خگستر،وشهر،کاما،وساپا،ورنا،خکرمان ،وزمین،ثشاهد بخرم ونگهداری کنم

  • ناشناس

    شاخص زیر هزاره دوستان فرار کنید که همون پولتون هم صفر میشه

  • ناشناس

    من که فروختم و خیال خودم رو راحت کردم شاخص زیر هزاره فرار کنید تا پولتون صفر نشده

  • ناشناس

    تقاضا افزایش پیدا می کند؟کدوم تقاضا.سهام به قیمت جذابی رسیده؟عزیز من شما سه ماه که میگین قیمت جذابه و هر روز پایین تر میاد حتما از دید شما جذابتر.قیمتها صفر بشه دیگه خیلی جذاب میشن.

  • کریم

    تا این دولت بی‌تدبیر هست به هیچ اقدام سازنده برای مردم نباید امیدوار بود.

  • ناشناس

    قیمت ملک نسبت به سه سال قبل:۱۰ برابر شده: یعنی املاک و مستقلات شرکت‌های بورسی ۱۰ برابر رشد داشتن: عرضه های اولیه در ابتدای سال را با سه چههار برابر کردن قیمت و احتمالا فروش درصدی از سهام های حقوقی در بالا و سپید پایین کشاندن همان سهم: مجدد تمام سهامی را که به نام سهام اولیه به مردم قالب کرده بودند را جمع کردند و چه بسا بیش از عرضه اولیه هو جمع کردند(انگار اصلا سهمی به مردم عرضه نکرده باشن) اگر هم به فرض مقداری هنوز حقوقی دولت جان کمی در خسران باشه : یکی دو درصد از املاک بلااستفاده شرکت سهام مربوطه رو به ۱۰برابر قیمت فروخته ..: سپس در رکود ملک مجدد همان را هم خواهد خرید : الانم دارن بی دلیل و با هزارررر بهانه تو سر سهام های در کف قیمت میزنن تا باز هم با خرید های در کف: در زمان دلخواه شون استفاده های کلان ببرن و تمام