کد مطلب: ۶۱۸۹۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازار سهام مثبت اما کم‌حجم/ روزهای بد بورس به پایان می‌رسد؟

بازار سهام مثبت اما کم‌حجم/ روزهای بد بورس به پایان می‌رسد؟

بازار سهام در هفته‌ای که گذشت روزهای خوشی را تجربه نکرد. شاخص کل ۴٫۱ درصد افت کرد و کانال ۱٫۳ میلیون واحد را از دست داد. اغلب کارشناسان معتقدند حجم‌ کم معاملات در بازار ماندگار است اما روند منفی نه.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در هفته‌ای که گذشت روزهای خوشی را تجربه نکرد. شاخص کل ۴٫۱ درصد افت کرد و کانال ۱٫۳ میلیون واحد را از دست داد. اغلب کارشناسان معتقدند حجم کم معاملات در بازار ماندگار است اما روند منفی نه.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام گفت: جلسه مجلس با فعالان بازار سرمایه در حالی تشکیل شده که سهام در کف قیمتی خود هستند. از نظر تکنیکالی سهام در وضعیتی هستند که اگر در این جلسه اتفاق خوبی بیفتد بازار هفته آینده خوب خواهد بود.

به گفته او، اغلب شرکت‌ها گزارشات ۹ ماهه خوبی ارائه دادند و به نظر می‌رسد هفته آینده هفته خوبی برای بازار باشد؛ اگر چه ریزش‌ها ۳۰ هزار واحدی است و رشدها سه هزار واحدی.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: این رشدها مشکلی از سهامداری که پولش یک نهم شده حل نمی‌کند. حتی اگر فولاد شاخص را مثبت کند، وضعیت پرتفوی سهامداران تغییری نمی‌کند.

رئیسی گفت: برای هفته آینده، بازاری مانند هفته‌های گذشته، کم‌حجم اما مثبت را پیش‌بینی می‌کنم. من نسبت به بازار خوش‌بینم. بدبینی نسبت به بازار زیاد شده اما وضعیت برعکس زمانی است که شاخص دو میلیون واحد بود. این روزهای بد به پایان نزدیک می‌شود.

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بزک نمیر …

  • ذوب شده بورس

    مگر قرار نبود سهام ذوب تجدیدارزیابی بشود چی شد. بجاش رفتند شستا را افزایش سرمایه دادند که مردم را بیشتر بدبخت کنند.

  • راد

    پتایر یه میلیارد خریده بودم الان تو ۸۰ درصد ضررم.میفهمی ۸۰ درصد از یک میلیاردم رفته یعنی چی؟

  • بهزاد

    بیش از یک سال است هیچکدام از تحلیلگران بازار سرمایه درست از اب در نیامده است. هر هفته تحلیل می کنید از فلان زمان بازار سبز خواهد بود اما عملاً قرمز می شود!!
    پیشنهاد می کنم تحلیل ارائه ندهید.

  • ناشناس

    روزهای بدبورس به پایان میرسدواریزیهاکی شروع میشه؟

  • محمد

    مطمعنن بازار وقت برگشتش هست وبا این جلسات خاستن مردم فک کننن که انها مثبت کردن درحالی که بازار ازهرنظر وتکنیکالی موقعیت برگشتی و وقت مثبت شدنش هست دفعه های قبلی هم همینطور شد

  • ایمان

    برای جبران کسری بودجه سهام بزرگ دولتی را میفروشند . شنبه هم با نوسانگیری مجدد سهام بزرگ ریزش بیشتری خواهند داشت . شستا بعد از بازگشایی با فشار فروش سنگین ریزش قیمت خواهد کرد و احتمالا شستا با ۳۰ درصد منفی باز گشایی شود.

  • ناشناس

    شاید و شاید هم نه ، نه علم جواب میده نه بنیاد و تکنیکال فقط اوهام و خیالات واهی جواب میده

  • ناشناس

    #شاپور محمدی

  • محمد

    افت 70 الی 80 درصدی سهامداران بورس یعنی مرگ بازار سرمایه