کد مطلب: ۵۶۸۸۸۳

کارشناس بازار سرمایه پاسخ می‌دهند:

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد / ارزش معاملات به ۱۰ هزار میلیارد می‌رسد؟

پیش‌بینی بورس هفته سوم مرداد / ارزش معاملات به ۱۰ هزار میلیارد می‌رسد؟

در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام، شاخص کل بورس از کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رسید و روند بازار علاوه بر تعادل نسبی با صعود و رشد نمادهای بزرگ همراه شد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار برای هفته آینده به چه صورت است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام، شاخص کل بورس از کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رسید و روند بازار علاوه بر تعادل نسبی با صعود و رشد نمادهای بزرگ همراه شد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار برای هفته آینده به چه صورت است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره روند بازار هفته آینده گفت: هفته گذشته پیش‌بینی شد گروه پتروشیمی شاخص‌ساز بازار باشند و روند شاخص هم مثبت و صعودی باشد. با توجه به روند شاخص در هفته گذشته و رسیدن آن به محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به نظر می‌رسد در ابتدای هفته آینده بازار مثبت خواهد بود.

وی در بخش دیگری اشاره کرد: تنها ریسک فعلی برای بازار سرمایه، احتمال تعطیلی به خاطر شرایط کرونا است که اگر این موضوع برطرف شود روند بازار صعودی خواهد بود.

حدادی درباره روند ارزش معاملات هفته آینده پیش‌بینی کرد: ارزش معاملات بورس هفته آینده به نظر می‌رسد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد برسد و رشد معاملات را احتمالا در بازار شاهد باشیم.

این کارشناس بازار درباره گروه‌های پیش‌رو هفته جاری هم گفت: پیش‌بینی می‌کنم گروه‌هایی که در بازار هفته گذشته از روند و شرایط کلی بازار جامانده‌اند می‌توانند پتانسیل رشد و جذب نقدینگی را داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: هفته آتی احتمالا شاهد رشد گروه‌های خودرویی و بانکی در بازار باشیم.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هرروز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سهامدار اصل

    استارت رشد اورژانسی بازار سرمایه با شروع دولت سیزدهم در دستور کار…. ساچه واووو!!!!

  • ناشناس

    اینها فایده نداره فقط حذف دامنه نوسان اولین خواسته ما از دولت جدید است گوشت و دم دست گربه نمیشود گذاشت تجربه چندین ساله در بورس است

  • ناشناس

    سهام بر اساس سود و ارزش ذاتی باید رشد کند نه اسیاب به نبوت کم بد بخت شدن از دست خودرویی ها ی ورشکسته و زیان ساز با سود های منفی و صفر هرچقدر قیمتشان بالا برود پ ای یشان بالاتر می رود شما ارزش سهام را به کار مزد جیب خودتان گره زدین و دم از سواد می زنید و بفکر بدبخت کردن کسانی که این سهام های زیان ده را میخرن و با صف و تبلیغ شما بیچاره می شوند که نیستن به خریداران اینگونه سهام می گوییم که تا بحال هزار بار این خودرویی ها جز بدبخت کردن سهام داران کار دیگری نکردن خودش ففط کار مزد میگرن و الباقی هم اشغال سهام شان را خالی میکنن و بدونه و سود سالیه و غیره الفرار فقط سهام با گزارش های خوب شرکتها را خرید کنید و گول رانت صف های فیک را نخورید

  • ناشناس

    خودتون خودرویی های ورشکسته را حاضرین بخرید که تبلیغ می کنید ؟ یا فقط دندون تیز برای حجم بالا و کار مزد کرده اید ؟

  • ناشناس

    قمارخانه عدالت بهتره تا سهام عدالت

  • ناشناس

    فروش این سهام را آغاز کنید برای ما بدبخت بابا به پولش نیاز داریم

  • ناشناس

    وقتی یک شرکت سود نقدی میده از قیمت سهام کم میشه پس یعنی سودی در کار نیست و پول خودمون رو به خودمون میده.حالا چرا باید این پولی از خودمون هست چند ماه دست شرکت و بانکها بمونه و بعد اگه دلشون خواست به عنوان سود بدن به سهامدار.پول مردم رو به حساب سجامشون بریزید و با ریختن به بانک و اعلام شماره حساب به شرکت و این ترفندها بالا نکشید.سالهاست خیلیها سودی نگرفتن و باید سود تمام این سالها رو حتی اگه سهمی رو ده سال پیش فروختن و سودش رو دریافت نکردن بریزید به حسابشون اونم از طریق سجام