کد مطلب: ۵۸۴۰۸۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته آینده / خوش‌بینی کارشناسان به بازار سهام

پیش‌بینی بورس هفته آینده / خوش‌بینی کارشناسان به بازار سهام

در پیش‌بینی بورس هفته آینده، حدود ۶۴ درصد کارشناسان روند بازار سهام را مثبت ارزیابی کردند. همچنین ۳۶ درصد کارشناسان هم روند بازار را خنثی پیش‌بینی کردند. به نظر می‌رسد اصلاح شاخص در روزهای آینده کمتر شده و شاهد روند مثبت شاخص کل باشیم. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام هفته گذشته در بیشتر روزها با رشد شاخص همراه بود. گرچه رشد شاخص اندک بود اما رنگ سبز را در بیشتر روزها بر روی شاخص دیده می‌شد.

روزهای گذشته شاخص کل بورس ۱٫۰۵ درصد رشد را ثبت کرد و در آخرین روز معاملاتی در محدوده یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم هفته گذشته ۰٫۵۰ درصد منفی شد و در کانال ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت.

هفته گذشته با وجود روند مثبت شاخص کل، اما وضعیت گروه‌های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه‌ها قرمزپوش بودند. هفته پیش تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی‌تعادلی قرار داشتند.

برای هفته آینده کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کردند، روند بازار بسته به مشخص شدن سیاست‌های ضدتورمی دولت است. به نظر می‌رسد این عامل در حال حاضر تاثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر عوامل مثل نرخ دلار دارد.

در پیش‌بینی بورس هفته آینده، حدود ۶۴ درصد کارشناسان روند بازار سهام را مثبت ارزیابی کردند. همچنین ۳۶ درصد کارشناسان هم روند بازار را خنثی پیش‌بینی کردند. به نظر می‌رسد اصلاح شاخص در روزهای آینده کمتر شده و شاهد روند مثبت شاخص کل باشیم.

WhatsApp Image 2021 10 01 at 20.05.21

آخرین پیش‌بینی‌های بازار سهام را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    وقتی همه میگن مثبته مطمئن باشید بازار فردا متفیه

  • ناشناس

    پالایشی برای چی بالا میره؟ مگه صادرات آزاد شده یا قیمت حامل‌های انرژی؟!!!

  • ناشناس

    شنبه شاخص کل تا ساعت 11 مثبت ضعیف از ساعت 11 به بعد به سمت منفی
    شاخص هموزن هم یا مثبت ضعیف یا از اول صبح 9:30 منفی

  • ناشناس

    سهمهای کوچک که افت زبادی داشتند.به احتمال زباد دیگر تقریبا صعودی شوند…شاخص هم وزن فردا وپس فردا مثبت خواهد بود.و تا اخرهفته ساخص ۱۵۵۰ را خواهد دید..صبوررر..ـدولت دستش را از جیب بورس بیرون خواهد کشید..چارهای ندارد چون خودش به بورس نیاز دارد..و اصلاح اخیر برای تکمیل خرید سهامداران عمده بخصوص خود دولت بود…نیاز به بورس تا شاخص ۲۴۰۰ نیاز دولت برای تامیین مالی وفروش سهم اولیهاس…

  • ناشناس

    به این میگن بازار ناکارآمد وقتی معامله گرانش اینجور دیدی به سهام دارند یعنی شانسی بخرند و بفروشند یعنی دلالی و قمار و بنیاد شرکتها و ارزش واقعی آنها براشون مهم نیست همینه بازار نوسانی و غیرقابل تحلیل و پیش بینی که به دست نوسانگیر و پول قشنگ بالا و پایین میشه و عده ای معامله گر ناشی هم به خیال خودشون تو این بازار موج سواری وارونه میکنند و آخرش هم ضرر خودشون و بقیه

  • علی

    اگه یکی از مسئولین اتفاقی اینو میخوانه بدانه بابا بقرآن مارو با دشمنتون اشتباه گرفتید ما مردم همین ملتیم که همیشه پشت کشورمان بودیم الانم به گفته خودشماها امدیم تو بورس و بعدیکسال هنوزضررامون جبران نشده و داریم لحه میشیم زیر فشار تورم و گرانی و از این طرفم سرمایه مونم داره روزبه روز میسوزه تو روخدا نکنید بترسید از آه ای مردم بی گناه..
    سایت محترم تجارت نیوز لطفا تایید کن نظر رو.

  • ناشناس

    توصیه این حقبر به تمام حقبقی ها از بورس خارج شویدآنها که ضرر کرده اند دنبال لحظه جبران نباشند این یک باتلاق است اسیرآن نشوید .دولت جهت تامین هزینه های خود روی بورس و نقدینگی شما حساب کرده و از دست شما خارج خواهد کرد این دندان لق را یکبار و برای همیشه بکشید. وقت و انرژی خود را جهت جبران ضرر معطوف راهکارهای دیگر کنید.

    • بهرام

      آره بعضی عزیزان سهام ورشکسته دارند یه راهنمایی مختصری داشتم و دارم تا آخر بخوانید امیدوارم مفید باشه
      منتظر شاخص 2 میلیون هستند که شاید نشه اگر هم بشه چنین سهامی با شاخص بالا نمیره پس در بهترین فرصت بفروشید و اگر اهل بورس نیستید به کار دیگری مشغول بشید یا با آموزش یا مشورت با پول سهامی که فروختید موقع درستش سهام بنیادی بخرید یا میانگین کم کنید تا ضررها انشالله جبران بشه ماهها پیش وقتی کف شاخص یعنی 1100 هم بودیم اینرا گفتم امیدوارم بعضی گوش کرده باشند و سود کرده باشند یادشون بیاد و دعا کنیم برای سلامتی خودمون و همه بیماران چون سلامتی از همه نعمتی بهتره

  • ناشناس

    از فردا بورس مثبت بشتاب بسوی جبران ضرر

  • سلطان بورس

    ریزش بورس تاکجاضررتاکجا

  • سلطان بورس

    به دادمون برسید