کد مطلب: ۵۸۷۹۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته آینده از نگاه کارشناسان (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس هفته آینده از نگاه کارشناسان (اینفوگرافیک)

هفته گذشته شاخص کل بورس در تمام روزها با افت رو به رو شد و در آخرین روز معاملاتی هم در محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار گرفت. بازار هفته آینده به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته شاخص کل بورس در تمام روزها با افت رو به رو شد و در آخرین روز معاملاتی هم در محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار گرفت.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه درباره روند بورس هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: تحرکات بازار هفته آینده نوسانی یا خنثی است و گروه‌های پیش‌رو هم بانکی‌ها و پتروشیمی‌ها هستند.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه هم درباره روند بازار هفته آینده به تجارت‌نیوز گفت: بازار خنثی خواهد بود و تک سهم‌های هر گروه مثبت هستند. حسین مرید سادات هم به همین صورت بازار هفته آینده را پیش‌بینی کرد. پیمان حدادی اما بر خلاف دو کارشناس دیگر روند بازار را منفی ارزیابی و تک سهم‌ها را پیشتاز معرفی کرد.

ایمان رئیسی و مهشید داداش زاده هم روند بازار هفته آینده را مثبت ارزیابی کردند. در پیش‌بینی هفتگی بازار سرمایه۳۶.۵ درصد کارشناسان روند بازار را مثبت و ۹ درصد کارشناسان روند بازار را منفی ارزیابی کردند. ۵۴ درصد از آن‌ها هم تحرکات بازار را خنثی ارزیابی کردند.

IMG 20211015 220102 787

آخرین پیش‌بینی‌های بورس را هر روز ساعت ۱۷ در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هفته پیش همه کارشناسان باهم گفتند پالایشی دیدیم چی شد حالا که هر کدوم یه چیزی گفته

  • ناشناس

    یه بار نشد پیش بینی درست از آب دربیاد

  • ناشناس

    فقط،سهمهای که از پارسال تا حالا بیش از ۷۰%،ضرر کردید میانگین کم کنید..از این پایینتر دیگه سدراخ میشه کف…سه تا نممادو ببینین و بررسی با خودتون…مفت شدن…خساپا..خودرو…حآسا..شاوان.مرقام…یعنی پول پاکت پستیش نیست قیمتشون…خدا لعنت کنه باعث وبانی این فسادو…یکسال بیشتره..بیشتر سرمایهای مردم نیست…اقای عشقی ..سهمها نیاز به نڟارت جدی دارننند..

  • خرزو

    متاسفانه از حالا دارم عزای فردا میگیرم شاخص تا 1100میاد پایین .اعتماد نیست کاری هم به تغییرات مدیریتی ندارند مردم فرار کرده اند عده زیادی هم دیگه پولی در بساط ندارن چون تو ضرر و نگه داشته اند تا سر به سر بشن حتی نه جرأت نه امکان کم کردن میانگین دارند.اینم شده حمایت تلخ چهل ساله این … اگه این پیش بینی به واقعیت پیوست تو صفحه وتجارت سهامیاب یکی بیاد از خرزو تشکر بکنه تا بدون پیش بینی ام رو هوا نبوده.

  • ناشناس

    بله خورده باه کف بازم حقوقی ها تو کف می‌خرن روند که مثبت شد حقیقی ها هم میان صف خرید حدود ۲۰ درصد که رفت بالا حقوقی ها که تو کف خرید کردن ۲۰ درصد هم سود کردن دوباره به مردم خیانت میکنن میفروشن و این پروسه نوسانگیری حقوقی ها و یه عده گرگ بازار از مردم بیچاره ادامه داره

  • ناشناس

    تک سهم فپنتا ودیگر هیچ
    بزودی در کمتر از۵ روز دیگر ترازنامه تلفیقی وگزارش املاک منتشر میشود خواهید دید چقدر سود ساخته و چقدر سود انباشته دارد

  • سیروس

    اینفوگرافیک خدا خیرت بده
    تو از کارشناس های ایرانی ها بهتری

  • اسی

    روند بورس مثبت است الان فقط خرید سهام است اصلا ح 35تا50درصدی شده حقوقی 10درصد میفروشن 50درصد از دست حقیقی ها دراوردن مواضب سهام تان باشید حتی اگر در ضرر هستید تا 40تا، 50سود نکردهید نفروشید

  • ناشناس

    اینجوری که کارشناسان اظهار نظر کردن هر کسی دیگه ای هم میتونه نظر بده

  • ناشناس

    ما تا چند وقت قبل به مسولین یا به حقوقی ها یا به ریس های سازمان بورس فحش میدادیم ولی الان که خوب دارم‌فکر میکنم باید به خودمون فحش بدیم که چرا اینقدر خریم که چرا اینقدر الاقیم که به اینا اعتماد کردیم و از این الاقتریم که هنوز امیدواریم درست بشه