کد مطلب: ۵۶۳۸۳۷

کارشناسان بازار سرمایه پاسخ می‌دهند:

پیش‌بینی بورس ۲۷ تیر / احتمال رکود در بورس زیاد است

پیش‌بینی بورس ۲۷ تیر / احتمال رکود در بورس زیاد است

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: به لحاظ تکنیکالی بعد از یک صعود شارپی و گسترده شاهد رکود در بازار هستیم. با همین الگو می‌توانیم پیش‌بینی کنیم رکود احتمال بیشتری را در نسبت با رشد در بازار سرمایه امسال دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با رشد قابل توجهی آغاز به کار کرد و در نهایت در کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد به کار خود پایان داد. با انتشار گزارشات پالایشی امروز شاهد روند مثبت این گروه و افزایش تقاضا در آن‌ها بودیم. امروز بازار با لیدری پالایشی‌ها به کار خود پایان داد. همچنین دیگر گروه‌های بازار هم امروز روندی متعادل و صعودی را ثبت کردند.

فردین آقا بزرگی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار در حال حاضر روند طبیعی خود را دارد. فراز و نشیب‌ها در بازار سرمایه محدود هستند و همان‌طور که مشهود است شاخص با وجود روند مثبت در هفته‌های گذشته رشد شارپd را ثبت نکرده است.

وی افزود: با توجه به حجم معاملات، حجم عرضه‌ها و نزول مناسب سطح عمومی قیمت‌ها و شاخص کل شاهد یک روند صعودی سریع در بازار نیستیم. همچنین به واسطه انتظارات تورمی شکل گرفته در نتیجه کسری بودجه ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی سال جاری، بورس می‌تواند رشد خوبی را داشته باشد.

آقا بزرگی می‌گوید: در سال ۹۸ بازدهی بازار سهام ۱۸۷ درصد بود و این رقم در سال ۹۹ به ۱۵۵ درصد رسید. به لحاظ تکنیکالی بعد از یک صعود شارپی و گسترده شاهد رکود در بازار هستیم. با همین الگو می‌توانیم پیش‌بینی کنیم رکود احتمال بیشتری را در نسبت با رشد در بازار سرمایه امسال دارد.

آقا بزرگی در بخش دیگری تاکید کرد: در روزهای آینده بورس به دلیل سیگنال‌هایی از جمله تغییرات نرخ ارز و کاهش نرخ بهره که دریافت کرده است با روندی متعادل و مثبت خواهد بود. البته در برخی از روزها روند صعودی را نمی‌بینیم و بازار فقط با روند تعادل خود پیش می‌رود.

آخرین اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام خداوکیلی بجای فاز مثبت دادن چرا مردم و ناامید میکنید خجالت بکشید وکمی هم از خدا بترسید

  • ناشناس

    چ دلیل قانع کننده ای چون 2سال پشت سرهم سودخوبی داده پس امسال رکوده!!
    انگار دارن با بچه حرف میزنن! تورمم ک نسبت ب دوسال قبل اصلا تفاوتی نکرده آقای کارشناس

  • قاسم

    بنظرکارشناسان وابسته اهمیت ندهید…برای خرید .نمادهای ارزنده با ای پی مناسب خریداری کنید دوران رکود بورس سال گذشته سپری شده.هرگز نمادافت کردهخود رابا ضرر نفروشید…صبر کنید ..مزد صبرتان رادریافت خواهیدکرد..هرگز در بورس کوتاه مدت سرمایهگزاری نکنید

  • ناشناس

    سهام متن بخرید

  • ناشناس

    این چه تیتر مض خرفی هست که میزنید؟ قصد شما و تیمتون معلومه عزیزان. رکود؟؟ یکسال گذشته همچین تیتری ندیدم ازتون. الحق که اسم سایتتون رو متناسب با جوری که پول درمیارید انتخاب کردید دست مریزاد

  • ناشناس

    احتمالا این آقا فردین از فعالان بازار رمزارزهاست

  • ناشناس

    این کارناشناس نابلد داره وارونه میگه. امسال بورس رشد خواهد داشت ولی نه رشد شارپی. بلکه رشد واقعی . هیچگونه رکودی هم در کار بورس نیست. رکود در قسمتهایی همچون دلار ، سکه ،طلا و حتی زمین وجود داره ولی در بورس هرگز. این خط و این نشون. اگه چنین بود ، این خانم آقا بزرگی برای همیشه از پیشگویی و پیش بینی خداحافظی کنه.

  • ناشناس

    خواهشا از این نظرهای آبگوشتی ندهید

    • مهدی

      نظر کارشناس درست بود

    • کارشناس

      درستی یا نادرستی هنگامی مشخص میشه که به پایان سال برسیم گمان میکنم برای ارزیابی نظر ایشون خیلی زود باشه

  • م

    برویید ببینید این کارشناس محترم و در خرخره ضرر ارز دیجیتال چقدر تا به حال در رمرز ارزها ضرر کرده بعد به نظرش نمره بدید.

  • ناشناس

    مطمئنا یک خیرایی هست که دارن پالس منفی میدن چرا وقتی شاخص 2میلیون بودار این کارشناسیا نمی کردین