کد مطلب: ۴۹۷۳۹۱

رزم حسینی:

تولید خودرو تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

تولید خودرو تا 50 درصد افزایش می‌یابد

وزیر صمت گفت: پیش بینی می‌کنیم افزایش تولید خودرو تا پایان سال به 50 درصد برسد، همچنین به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم و این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از شاتا، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از مراسم رونمایی از مرکز صدور گواهی الکترونیکی سلامت، بیان کرد: به دنبال شکستن انحصار در حوزه خودرو هستیم و این کار را انجام خواهیم داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: نه تنها در حوزه واردات بلکه در حوزه تولید داخلی نیز باید شرکت‌های بخش خصوصی را تقویت کنیم تا رقیب خودروسازان شوند.

وی رقابت سالم را باعث افزایش کیفیت و همچنین کاهش قیمت خودرو دانست و تصریح کرد: این مهم افزایش اشتغال و فعال تر شدن قطعه سازان را نیز به دنبال خواهد داشت.

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در چند ماهه گذشته، بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم که این افزایش تا پایان سال به 50 درصد برسد.

رزم حسینی با اعلام اینکه تعهدات خودرویی مردم در حال پاسخ دهی است، اضافه کرد: دنبال افزایش تولید هستیم و در خصوص واردات خودرو چند مولفه باید همراه باشند که در کارگروه های کارشناسی در حال بررسی آن‌ها هستیم تا خلا بازار برطرف شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • akbari

    پس با توجه به افزایش ۵۰ درصدی خودرو انشاالله قیمت خودرو با کاهش بیشتر روبه رو خواهد شد .

  • ناشناس

    انشاءالله .مثلا من کارمند با بیش از ۳۰ سال کارالان بازنشست شدم. درطول این سالها موفق شدم یه خودرو پژو ۴۰۵ با وام بخرم. (بعد۱۸سال کارکردن) بعدشم هرچه خودرو فرسوده شدو من هرچه تلاش کردم نتونستم بهتر کنم و آرزوی یه خودرو با امکانات وکیفیت وامنیت بهتر بردل من وخانواده ام ماند.الانم بازنشست شدم و ماهیانه هزینه سنگینی برای تعمیر این خودرو پوسیده بر زندگی من تحمیل می‌شود.بجز نفرین بر خودرو سازان وزارت آنان کاری از دستمان ساخته نیست.خیلی به مردم ایران ظلم کردن طی سالیان این خودرو سازان.خواسته غیرمعقولی نیست مردم باید بتونند یه خودرو بروز باقیمت درحد درآمد مردم ایران وبا تسهیلات دریافت کنندو نباید ارزو به دل باشند.بعد چنددهه رانت خواری وحمایت ظالمانه از آنها دیگه باید تکلیف روشن شود یا این حق مردم انجام بدهند ویا دروازه های کشور باز شوند تا بدون تعرفه مردم بتونند خودرو مورد نیاز خود راتهیه کنند مردم حق دارند یه نفسی بخورند .انصاف بخرج دهید وبه این درد دل اهمیت بدهید.با تشکر موسوی.

    • ناشناس

      بابا بیخیال با جونت بازی نکن . انتظار از کی داری؟

  • ناشناس

    اصلا به جای50درصد 1000درصد بشه چه سودی به حال مردم داره. تولید بشه یانشه. کم یا زیاد همش به نفع خودتون است. مردم رو فقط به چشم اسکناس بی روح میبینید

  • ناشناس

    فقط افرین آفرین. بنز المان باید بیاد پیش شما لونک بندازه

  • ناشناس

    شما اول ماشینایی که پولشو گرفتینو ۸ ماه ازموعد تحویلتون گذشته رو به ما تحویل بدین. افزایش تولید پیشکش

  • ناشناس

    تولید که افزایشی هست فروش فوری هم که هست صادرات هم که دارین بازار هم که اشباع شده خرید و فروش کم شده خیابونا کوچه ها خانه ها هم که ازماشین پرشده به مرزترکیدن رسیده
    پس چرا ارزان نمیکنیداخه تا کی گرانی

  • ناشناس

    ادعای افزایش تولید با قرعه کشی و ثبت نام با تحویل سال دیگه ۹ور در نمیاد

  • کارمند

    قبل از رسید به پست وزارت شعاره خیلی میدند

  • ناشناس

    تولید ۵۰ درصد بیشتر و قیمت ۵۰۰ درصد بیشتر میشود.

  • ناشناس

    به چه قيمت؟!!!!!