کد مطلب: ۴۳۸۴۳۴

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

صنعت در سال ۹۹ چه وضعیتی خواهد داشت؟

صنعت در سال ۹۹ چه وضعیتی خواهد داشت؟

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: سال ۹۹ شرایط اقتصاد بدتر از سال ۹۸ است. سال آینده در شرکت‌ها با ریزش شدید و تعدیل منابع انسانی رو به رو می‎شویم. بنابراین آسیب‌های اجتماعی نیز پدیدار خواهد شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درباره وضعیت اقتصاد در سال ۹۹ به تجارت‌نیوز گفت: با شیوع ویروس کرونا وضعیت اقتصاد در سال ۹۹ قطع به یقین بدتر از شرایط فعلی است. با توجه به کاهش قیمت نفت اکثر سرمایه‌گذاران منابع مالی خود را به سمت بازار طلا و ارز سرزیر کرده‌اند همین امر باعث شده قیمت دلار در روزهای پایانی سال ۹۸ به شدت گران شود.

یلدا راهدار افزود: سال ۹۹ شرایط اقتصاد بدتر از سال ۹۸ است. سال آینده در شرکت‌ها با ریزش شدید و تعدیل منابع انسانی رو به رو می‎شویم و بنگاه‌های صنعتی به دلیل افزایش هزینه‌های تمام شده روند تعطیلی را در پیش خواهند گرفت. بنابراین آسیب‌های اجتماعی نیز پدیدار خواهد شد.

او اظهار کرد: فعلا با بسته شدن مرزهای تجاری چرخ‌های اقتصادی ما از هم شکسته شده است. کارآفرینان و جوانان ما نیز برای شروع کار یا سرمایه‌گذاری جدید دست به عصا راه می‌روند. معتقدیم در پنج ماه آینده اقتصاد ایران به کما می‌رود و رکود در کسب و کارها تشدید می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.