کد مطلب: ۵۲۳۶۶۵

پیش‌بینی طوفان شدید در البرز

پیش‌بینی طوفان شدید در البرز

مدیرکل هواشناسی البرز با هشدار در خصوص ورود سامانه بارشی تندری به البرز از آخر وقت چهارشنبه چهارم فروردین، بر لزوم محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره تأکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل هواشناسی البرز با هشدار در خصوص ورود سامانه بارشی تندری به البرز از آخر وقت چهارشنبه چهارم فروردین، بر لزوم محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره تأکید کرد.

آرش بهاروند احمدی در خصوص وضعیت هوای استان تا پایان هفته جاری گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی است که بر اثر آن از اواخر وقت چهارشنبه چهارم فروردین تا عصر پنجشنبه پنجم فروردین در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، در ارتفاعات رگبار ساعتی باران و بعضی ساعات برف مورد انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل ماهیت تندری بودن بارش‌ها، آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد جاده‌ای، ریزش سنگ و سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

بهاروند احمدی افزود: به دلیل وزش باد نسبتا شدید و لحظه‌ای، احتمال آسیب دیدن سقف خانه‌ها و سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی سطح شهر، سقوط اجسام از ارتفاع و شکسته شدن درختان وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم محکم کردن سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره خاطرنشان کرد: کوهنوردان با توجه به شرایط جوی به ویژه رعد و برق از هرگونه صعود به ارتفاعات و قله‌های البرز مرکزی جداً خودداری کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سااب که نکوست از بهارش پیداست

  • ناشناس

    سلام،خوبی این خبرهافقط همینه که حداقل اسمی ازبرف وبارون بگوشمون میخوره،چونکه هیچکدوم ازین پیشبینی هادرست ازاب درنمیاد