کد مطلب: ۵۳۷۳۴۴

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده / خودرو باز هم گران می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده / خودرو باز هم گران می‌شود؟

چندی پیش شورای رقابت خودرو را گران کرد. دبیر انجمن واردکنندگان خودرو این افزایش قیمت را در روند بازار تاثیرگذار دانست و گفت: با نوسان افزایشی قیمت دلار پیش‌بینی می‌شود خودرو از شنبه روند افزایشی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شورای رقابت قیمت محصولات ایران‌خودرو را به طور متوسط ۸.۲ درصد و قیمت محصولات شرکت سایپا را به طور متوسط ۸.۹ درصد افزایش داد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو به تجارت‌نیوز گفت: در سه روز گذشته قیمت خودرو روند کاهشی داشت اما با تصمیم اخیر شورای رقابت و و نوسان افزایشی قیمت دلار قیمت خودروها هم دستخوش تغییر شد.

مهدی دادفر پیش‌بینی می‌کند که در هفته سوم اردیبهشت ماه با نوسان افزایشی قیمت دلار احتمالا قیمت خودروها هم اندکی تغییر می‌کند.

خودروهای خارجی خرید و فروش نمی‌شود

در حالی نمایشگاه‌داران بازار خودرو، روند قیمت‌ها را صعودی می‌دانند که فیروز نادری، یکی از فعالان بازار خودرو هم تایید می‌کند که با افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودروهای کارخانه‌ای برخی خودروهای ایرانی بین دو تا چهار میلیون تومان گران شده است!

هر چند یکشنبه گذشته دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از ریزش ۸۰ میلیون تومانی قیمت در بازار خودروهای خارجی گفته بود اما نادری از راکد شدن بازار خودروهای خارجی خبر داد.

این فعال بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: فروشنده در بازار خودرو زیاد شده است اما فعلا خودروهای خارجی خرید و فروش نمی‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهتره کارشناسا آینده خودرو رو افزایشی بدونن چون همیشه ثابت شده کارشناسا هرچی گفتن برعکسش اتفاق افتاده!

  • اخباردروغ

    خودروی خارجی به خاطر این خریدوفروش نمیشود،چون ماهیانه مالیات سنگین،تاهفت میلیون درماه برای بغضی خودروها در نظرگرفتن میخوان هرکاری برای بالاکشیدن قیمت ماشینهای چهل سال پیش کنن،

  • بشیری از کرج

    کسانی که میخواهند خودرو بفروشند آنها هم از ریزش قیمت خوشحال میشوند چرا که بعد فروش بعضی از این عزیزان قصد خرید خودرو دارند خلاصه ارزانی خودرو به نفع تمام مردم جامعه ما است

  • ناشناس

    خاک بر سر اعضای شورای رقابت الان که دلار ارزان شده چرا خودرو گران می‌شود معلومه که همش دلال بازی و واسطه گری خود ایران خودرو و سایپا هسته حرمزاده ها همش به نفع دلال کار میکنند

    • ناشناس

      دلال خودشونن معلومه به نفع خودش کار میکنه

  • محمد

    خودروارزون نمیشه بعداز انتخابات گرون میشه

  • شاهد

    نمیدونم ما چه ملتی هستیم!!!!این مسئله یه راه حل داره که ساده ست. دوستان نخرید نخرید نخرید نخرید… شما نخرید ببینید چی میشه.بخدا فقط سه ماه تحمل کنید البته به شرطی که با وام هفت ساله گول نخورید.بخداکلی تمام گرونی ها دست خودم ونه.هرچی گرون شدن خرید ببینید چه اتفاقی می افته… حالا یه کم فکر کنید…

    • ناشناس

      تا یک بعد رو پیش فروش کردن

  • ناشناس

    سلام ترابخداقیمت خودرو ردپایی بیارین چون یک جوون از کجا میتونه یک تیبا بخره ۱۴۰ میلیون ثبت نام هم کار از مابهتران هس بنام درنمیاد چکار کنیم ؟؟

  • ناشناس

    خدایا گرانی تا کی
    این خودروهای بی کیفیت چرا قیمت نجومی دارن کسی جلو دارشون نیست تا دو سال پیش با۱۴۰ میلیون هفت تا پراید یاپنج تا پژو میخریدی الان یه تیبا که شکل کفش دوزک درستش کردن بهت نمیدن
    مسئولان عزیز خودشون ازش فیض میبرن

  • ناشناس

    دوستان این سیاست دولته هر چی مردم تو نوبت و صف وایسن تشنه تر میشن هر برنامه ای رو ب جون میخرن تحمل میکنن

  • طاهر

    چرامیترسید ریدم تواین کشور بی صاحب خدا لعنتشون کته خاک برسرما فقط نشستیم هرجوردوست دارند دهن مارو سرویس میکنن