کد مطلب: ۶۶۹۳۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

در آخرین روز از خردادماه ۱۴۰۱ قیمت دلار صرافی ملی روندی افزایشی را طی کرد. در بازار طلا و سکه قیمت‌ها صعودی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت دلار صرافی ملی مانند چند روز گذشته افزایشی بود. قیمت طلا و قیمت سکه روندی صعودی را در پیش داشتند. برخلاف این دو بازار در بازار سرمایه شاخص بورس نزولی بود.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین روز شنبه با فشار معامله‌گران به زیر قله قیمتی خود در سال ۲۰۱۷ کشیده شد. اما بلافاصله با حمایت خریداران به ۱۹هزار دلار بازگشت. حمایت ۱۹هزار دلار از لحاظ روانی اهمیت بسزایی دارد و معامله‌گران از آن دفاع خواهند کرد. اما فشار‌های سیاست‌های ضدتورمی ممکن است موجب ریزش بیشتر قیمت در آینده شود.(دنیای اقتصاد)

پیش‌بینی بورس

آراد پورکار، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: بازار فردا روندی متعادل رو به منفی خواهد داشت. ارزش معاملات به عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورها در روند بازار سرمایه دخیل است و با توجه به پایان بودن این ارزش می‌توان روند منفی برای بازار متصور بود.

وی ادامه داد: خروج نقدینگی از بورس و حتی صندوق‌های درآمد ثابت قوت بیشتری گرفته است و نقدینگی خارج شده از بورس به سمت و سوی سایر بازارهای موازی روانه می‌شود که به این زیان بازار است.

پورکار در نهایت گفت: بنابراین عوامل و اخبار منفی می‌توانند تاثیر بیشتری نسبت به اخبار و عوامل مثبت روی تالار شیشه‌ای دارد.

پیش‌بینی طلا و دلار

علی طباطبایی، کارشناس بازارهای مالی درخصوص قیمت دلار گفت: دلار ممکن است تا ۲۷ هزار تومان نیز کاهش پیدا کند.

این کارشناس درمورد نرخ مقاومت دلار در بازار آزاد نیز گفت: نرخ ۳۲ تا ۳۳ هزار تومانی موقتی است و بعید است قیمت‌ها در این محدوده بماند. از طرف دیگر بعید است که قیمت دلار به بالای این اعداد برسد. مگر اینکه خبری بیابد که تا به حال به گوش مردم نرسیده باشد، مثل خروج کامل ایران از برجام.

همچنین علی صادقین، دیگر کارشناس بازارهای مالی درمورد پیش‌بینی خود از قیمت دلار بیان کرد: درصورت عدم احیای برجام قیمت دلار متناسب با تورم و نقدینگی بالا می‌رود.

او درمورد قیمت طلا افزود: درصورت رشد قیمت دلار، طلای داخلی نیز متناسب با آن رشد می‌کند.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارها ی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.