کد مطلب: ۶۷۰۵۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی چهارم تیر ۱۴۰۱

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی چهارم تیر ۱۴۰۱

در چهارمین روز از تیر ۱۴۰۱ قیمت دلار صرافی ملی روندی افزایشی داشت. در بازار طلا سکه قیمت‌ها کاهشی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت دلار صرافی ملی طبق روند مدت اخیر مسیری افزایشی داشت. از آنسو قیمت طلا و قیمت سکه کاهشی بودند. شاخص بورس نیز با ریزش مواجه بود.

پیش‌بینی بیت‌کوین

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر اجرایی بایننس، گفت: اگر مردم چهار سال پیش به آنها گفته می‌شد که بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ با قیمت ۲۰۰۰۰ دلار معامله می‌شود، بسیار خوشحال می‌شدند. اما اکنون با ریزش به یان قیمت، سود بسیاری از سرمایه‌گذاران بلندمدت را از بین برده است.

اقتصاد آنلاین نوشت، ژائو اظهار کرد: "من فکر می‌کنم با توجه به این کاهش قیمت، از بالاترین سطح تاریخ ۶۸ هزار به ۲۰ هزار در حال حاضر، احتمالاً مدتی طول می‌کشد تا دوباره به قیمت قبل برگردیم که احتمالاً چند ماه یا چند سال طول می‌کشد. هیچ کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند."

وی افزود: ما فکر می‌کنیم ۲۰ هزار دلار امروز بسیار کم است. اما می‌دانید، در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، اگر به مردم می‌گفتید بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید، بسیار خوشحال می‌شدند. در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ قیمت بیت‌کوین به ترتیب ۳ هزار و ۶ هزار دلار بود.

بر اساس گزارش کوین دسک، بیت‌کوین در روز چهارشنبه با قیمت ۲۰۴۹۱ دلار معامله شد. در آخر هفته به سطوحی که از اواخر سال ۲۰۲۰ مشاهده نشده بود، رسید.

پیش‌بینی بورس

کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: چشم‌انداز توافق و مذاکرات مثبت شده است و بر همین اساس انتظار می‌رود فردا معاملاتی متعادل رو به مثبت داشته باشیم.

او ادامه داد: حضور بورل در تهران می‌تواند چشم‌اندازی مثبت برای توافق ایجاد کند. انجام توافقات می‌تواند روی صنایع خوردویی و بانک تاثیر مثبت بگذارد. یعنی این صنایع با انجام توافق به صورت مستقیم تاثیر می‌گیرند و سبزپوش می‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.