کد مطلب: ۴۸۷۸۳۱

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۸ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 8 آبان 99

سکه روز گذشته از دو مرز حساس قیمتی عقب رفت تا در آخرین روز هفته برای صعود با موانع بنیادی و انتظاری متعددی روبرو باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار پنج‌شنبه‌ها بازار نیمه‌جان و نیمه تعطیلی است با این حساب اگر دیدگاه بر افزایش باشد فرصت خوبی برای نوسان‌گیری به سمت بالا است و اگر دیدگاه کاهشی باشد عکس آن می‌تواند اتفاق افتاد.

در مجموع اگر بر مبنای الگوی رفتاری نیمه دوم هفته قرار باشد بازار حرکت کند در این مدت سکه یک روز در میان صعودی و نزولی بوده است. با توجه به این‌که چهارشنبه قیمت افت داشته امکان این‌که قیمت کمی به‌سوی بالا جابه‌جا شود محتمل است.

اگر بر قرار معاملات فردایی باشد معامله گران فردایی تلاش کردند در معاملات پشت خطی قیمت را مجدداً وارد کانال 14 میلیون کنند. معدود معاملاتی نیز در این سطح انجام شد اما با توجه به قیمت اونس و روند دلار کار سکه برای حضور و پایداری در این سطح سخت است.

اگر بر پایه قیمت دلار و طلا باشد تحلیل کمی پیچیده‌تر می‌شود زیرا دلار با درهم 8 هزارتومانی امکان برگشت به میانه کانال 29 را دارد اما طلا این روزها بی‌رمق‌تر از هرزمانی است. از این روز متغیر تراز کننده سکه در بازار امروز می‌تواند دلار و درهم باشد. اگر دلار و درهم نوسان چندانی نداشته باشند و در میانه کانال 13 میلیون تومان یا ابتدای مرز 14 میلیون تومان در چرخش باشد.

روند میان مدت سکه نیز نشان می دهد شانس سکه برای صعود بالا نیست اما شواهد کاهش قیمت متعدد است هر چند که بازار سکه جان سخت است و به راحتی تن به نزول نمی دهد حتی اگر در بازار مادر(طلای جهانی) معامله گران فروشنده باشند.

آخرین قیمت طلا را در گزارش قیمت طلا در امروز 8 آبان 99 بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • اقتصاد‌دان

    قیمت‌کم‌شد‌یا‌روی‌تابلو‌کمش‌کردند

  • ناشناس

    چرا‌‌قیمت‌خودرو‌ومسکن‌پایین‌نمیاد

  • ناشناس

    وقتی امکانات زندگی فراهم نیست تا اخر با پدر مادر زندگی کنیم بهتره مگه ازدواج 2 گرم طلاست سنت پیغمبر موندم چرا باید سنت شکنی شه پیامبر سفارش کردن جوانها بیچاره شدن

  • ناشناس

    قیمت پایینه فرصت خریده که فردا بگن ارزون بود خوب می خریدی فکر کنم 3 رو بشه یا مهدی

  • ناشناس

    بعداز انتخابات امریکا درصورت پیروزی دموکراتها قیمت مسکن درایران ریزش شدید خواهدنمود

  • ناشناس

    ۲۷گرم طلا خریدم دیروز۴۰تومن,خوب خریدم یا بهم انداخته؟