کد مطلب: ۴۸۸۸۷۷

نایب رئیس اول اتحادیه طلا تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۴ آبان ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۱۴ آبان ۹۹

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: پیش‌بینی می‌شود چنانچه ترامپ پیروز انتخابات شود و بازار ارز توسط بانک مرکزی کنترل نشود، ممکن است قیمت طلا و سکه پس از انتخابات آمریکا نوسان افزایشی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز دوشنبه با افزایش هزار تومانی قیمت دلار در بازار آزاد و رسیدن آن به کانال 29 هزار تومان، قیمت طلا در بازارهای داخلی نیز حدود 102 هزار تومان افزایش یافت. هر چند قیمت دلار و انس جهانی بر روند قیمت طلا در بازار داخلی تاثیر گذار است اما نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است که اعلام نتایج انتخابات آمریکا بر روند صعودی یا نزولی شدن قیمت طلا بی‌تاثیر نیست.

هر چند که در گذشته برخی تحلیلگران اعلام کردند چنانچه دونالد ترامپ، پیروز انتخابات 2020 شود ممکن است قیمت دلار و به تبع آن انس جهانی طلا تا حدودی نوسان افزایشی داشته باشند که این موضوع بر روند افزایشی قیمت طلا در بازار داخلی ایران اثرگذار است.

به گفته مسعود یزدانی پیش‌بینی می‌شود چنانچه ترامپ پیروز انتخابات شود و بازار ارز توسط بانک مرکزی کنترل نشود، ممکن است قیمت طلا و سکه پس از انتخابات آمریکا نوسان افزایشی داشته باشد.

حال این گفته نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر در شرایطی مطرح می‌شود که روز دوشنبه قیمت سکه یک میلیون و 540 هزار تومان گران و با قیمت 14 میلیون و 600 هزار تومان فروخته شد.

همچنین طی دو روز گذشته دبیر اتحادیه طلا اذعان کرد خرید طلا در بازار نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است؛ یعنی تقاضا برای خرید طلا زیاد شده است اما یزدانی این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید: فعالان بازار طلا منتظر خریدار هستند اما فعلا خبری از مشتری در این بازار نیست. یعنی هنوز وضعیت بازار مصنوعات طلا راکد است و تقاضایی هم در بازار مصنوعات طلا مشاهده نمی‌شود.

قیمت طلا و انواع سکه در روز دوشنبه

براساس این گزارش روز دوشنبه قیمت سکه طرح جدید با قیمت 14 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با قیمت هفت میلیون و 500 هزار تومان فروخته شد.

ربع سکه و سکه گرمی نیز به ترتیب با قیمت پنج میلیون و 200 هزار تومان و دو میلیون و 800 هزار تومان داد و ستد شده است.

علاوه بر آن در بازارهای داخلی و خارجی هر انس جهانی طلا یک روز قبل از انتخابات آمریکا با قیمت یک هزار و 890 دلار و هر گرم طلای 18 عیار نیز با قیمت یک میلیون و 320 هزار تومان معامله شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • داریوش

    عزیزان فقط گرانی در راه است و بس به این حرفا دلتون رو خوش نکنید

  • ناشناس

    سلام من ۲۷ سالمه از اون موقه که یادمه فقط داره گرون میشه ارزون نمیشه ملت بدبختن بابا مملکتتونو درست کنید گوشت کیلو فلانقد مرغم همینطور تنها اینها نیست بیچاره کردید ملتو همه شرمنده زنو بچه هاشونن تابیایم حرف بزنیم زرتی ادمو میکنن اون تو والا همگی بمیریم بهتره تا زنده بمونیم زندگی ارزش زندگی کردنو نداره .

  • ناشناس

    شک ندارم ترامپ برنده می‌شود تازه بایدن هم اگر برنده شود قول داده فشار بیشتری بر ایران بیاورد سگ زرد برادر شغال است بیچاره ملت ایران چون برای سران دولت وآقا زاده ها همه چی وجود دارد اما زندگی ملت با دلار آزاد محاسبه میشود???

  • آرزو

    تو را خدا ارزون کنید دوتا دختر دارم آرزو دارن گوشواره گوش کنن

  • ناشناس

    سلام میشه راهنمایی کنید طلا بخریم یانه

    • محیا

      بخرمنم خریدم یکوسیصدبودباهمه چیش شدگرمی یکوپانصد

  • ناشناس

    برای از خدا بی خبران بهانه برای خون مردم در شیشه کردن زیاد است .آخرت هم که وجود ندارد(به خیال شما)

  • Zeinab

    بسه بسه انقد ترامپ و سپر خودتون نکنید مشکل از جای دیگه است

  • ویدا

    طلا به زودی به گرمی به یه میلیون خواهد رسید بانک مرکزی بدجوری رکب خواهد زد از ما گفتن و دلار به زیر 23 تومن

  • کارشناس دولت

    طلا برای اینجوری روزها از 700 اومده بود به بالای یه میلیون نگران نباشین بازار فردا بدجوری رکب خواهد زد طلا به زیر یه میلیون و دلار به زیر 22 تومن از ما گفتن.نخرین

    • ناشناس

      یعنی فقط اینجا باش که
      اگه دو برابر شد دوباره اظهار نظر بکنی

    • محیا

      سلام من خریدم امیدوارم پایئن نیادمن فروختم بشه گرمی ۳۰۰

  • ناشناس

    سلام من شنیده بودم بایدن بهتر از ترامپ است ولی این ضرب المثل سگ زرد برادر شغاله هم درست است دیگه مردم خسته شدن بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد فقط خدا کنه وضع از این بدتر نشه ترامپ فقط یک دلقک است خدا به ما رحم کنه