کد مطلب: ۴۹۳۸۷۹

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۴ آذر ۹۹ / قیمت سکه ثابت ماند

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 4 آذر 99 / قیمت سکه ثابت ماند

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: علت نوسان قیمت طلا به افزایش اندک قیمت دلار ارتباط دارد. پیش‌بینی می‌شود با کاهش قیمت انس جهانی طلا قیمت طلا و سکه در روزهای آینده کاهش ‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، انس جهانی طلا در اولین معاملات بین‌المللی خود سه دلار کاهش یافت و با قیمت یک هزار و 868 دلار ثبت شد، این اتفاق در حالی رخ داد که قیمت طلا در بازار ایران به دلیل افزایش جزئی قیمت دلار گران شد.

دلار در بازار آزاد امروز با 105 تومان افزایش با قیمت 25 هزار و 550 تومان معامله شد که همین عامل، قیمت طلای 18 عیار را 15 هزار تومان گران کرد.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران علت نوسان قیمت طلا به افزایش اندک قیمت دلار ارتباط دارد. پیش‌بینی می‌شود با کاهش قیمت انس جهانی طلا قیمت طلا و سکه در روزهای آینده کاهش می‌یابد.

نادر بذرافشان معتقد است با تولید انبوه واکسن کرونا قیمت انس جهانی در روزهای آینده کاهش خواهد یافت. همین موضوع قیمت طلا در بازار ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بنابراین قیمت طلا ارزان می‌شود.

به نظر می‌رسد بازار جهانی طلا به آرامش رسیده است؛ در بازار ایران هم به دلیل رعایت بهداشت و محدودیت‌های کرونایی قیمت طلا روند با ثباتی به خود گرفته است. روز گذشته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران با تائید این موضوع گفته بود:« پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا فردا (یعنی امروز) روند با ثباتی داشته باشد.»

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نحوه معاملات طلا در تهران به تجارت‌نیوز گفت: بازار طلای تهران عملا تعطیل است. هیچ نوع خرید و فروش فیزیکی انجام نمی‌شود. به مردم هم پیشنهاد می‌دهیم از خرید طلا در فضای مجازی خودداری کنند.

قیمت انواع سکه تغییری نکرد

بذرافشان در ادامه با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با افزایش 15 هزار تومانی با نرخ یک میلیون و 132 هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نسبت به دیروز ثابت باقی ماند و با قیمت 11 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه هم با افزایش 30 هزار تومانی با قیمت شش میلیون و 230 هزار تومان داد و ستد شد.

ربع سکه و سکه گرمی هم روند با ثباتی داشت و با قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان و دو میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. حباب سکه همچنان 800 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به نظر من چون ۲ فروندهواپیماهای آمریکایی اومدن عراق به همین خاطر قیمت طلا و سکه و دولار پایین نیومد

  • ناشناس

    انس جهانی 1830 رو به پایین هستش “ریزش ادامه دارد…..فروش 18 عیار :1050000
    خرید 18 عیار:950000فروش سکه تمام امامی:11000000
    خرید سکه تمام امامی:10500000

    • ناشناس

      شما دلال عزیز اینجوری فکر کن فقط مراقب باش سکته نزنی

  • ناشناس

    همین حالا فروش طلا ی خام شد 1070000

  • طلا فروش

    اونایی که میگن سکه وطلا آینده ارزان میشه.دارن به مردم خیانت میکنن.هیچی ارزان نخواهد شد..

    • ناشناس

      طلا تا ی ماهه دیگه چقدرمیشه

    • ناشناس

      بااین دوستمون آدم از یه ساعت بعدش خبرنداره

    • ناشناس

      به نظرتون طلاهامو بفروشم یه ماه دیگه بخرم

    • هلن

      سلام ۱۱ گرم طلا دارم دار و ندارم بفروشم با نه

    • هلن

      بفروشم یا نه. دار و ندارمه

    • هلن

      ۱۱ گرم طلا دارم دار و ندارمه بفروشم یا نه

    • ناشناس

      با عرض سلام محضر جنابعالی -همانطور که استحضلر دارید قیمت طلا براساس قیمت هر اونس طلاو براساس ارزش دلار تعیین میگردد چنانچه قیمت دلار کاهش پیدا کند قطعا” قیمت طلا نیز کاهش خواهد داشت

    • ناشناس

      11گرم طلا چون نمیتونه سرمایه زیادی باشد نگهداشتنش اگر ضرورتی برای فروش ندارید بهتراست هرزمان طلا قابل فروش است و قیمت طلا با سطح عمومی قیمتها خواهد بود .پس ضرر نخواهد داشت

  • Mohanna

    به نظرتون طلاهای بفروشم چندهفته بعدبخرم لطفا نظرتون روبگین