کد مطلب: ۵۶۱۹۳۰

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۰

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۱۹ تیر، یک میلیون و ۶۳ هزار و ۴۰۰۰ تومان معامله شد. امروز برای قیمت سکه و طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۱۹ تیر، یک میلیون و ۶۳ هزار و ۴۰۰۰ تومان معامله شد. هر سکه بهار آزادی نیز روز گذشته به قیمت ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان معامله شد. امروز برای قیمت سکه و طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بازار طلا گفت: قیمت طلا فردا روند ثابتی دارد. یعنی چنانچه افراد در کانال‌های غیر رسمی هم بخواهند طلای خود را بفروشند پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا در محدوده یک میلیون و ۶۰ هزار تومان باشد.

ابراهیم محمدولی ادامه داد: قیمت طلا و سکه تا روز دوشنبه روند ثابتی دارد و تا زمانی که بازار تعطیل بماند انتظار صعود قیمت وجود ندارد.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: روز گذشته معامله‌گران تمایل زیادی به خرید سکه نشان ندادند، این عدم تمایل و تقاضا برای خرید سکه موجب شده فلز گرانبهای داخلی، در شکست محدوده مقاومت فنی ۱۰میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی خود ناکام بماند.

با توجه به این موضوع کارشناسان بر این باور هستند که اگر سکه نتواند این محدوده قیمتی خود را به سمت بالا بشکند احتمال می‌رود که قیمت‌های پایین‌تری را برای این کالا شاهد باشیم.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.