کد مطلب: ۴۹۳۶۸۰

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۳ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 3 آذر 99

در بازار آزاد طلا دیروز طلا گرمی 18 عیا، یک میلیون و 130 هزار و 300 تومان معامله شد. حالا باید دید امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار آزاد طلا دیروز طلا گرمی 18 عیار، یک میلیون و 130 هزار و 300 تومان معامله شد. حالا باید دید امروز برای قیمت طلا چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود.

در این مورد رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای تهران گفت: قیمت طلا دیروز مجددا افت کرد. علت ارزان شدن قیمت طلا به روند کاهشی قیمت دلار ارتباط دارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا تا امروز روند با ثباتی داشته باشد. البته ممکن است قیمت طلا تا پایان هفته نوسان جزئی را تجربه کند.

همچنین سایت اقتصادنیوز نوشت: قیمت طلا قبل از اخبار واکسن فایزر رو به رشد بود و به سبب اخبار پیشتازی و پیروزی بایدن تا به بالای 1960 دلار در حال صعود بود. با انتشار خبر واکسن اما قیمت آن 100 دلار سقوط کرد. با بسته شدن بازار‌های جهانی هفته پیش قیمت طلا بر روی 1870 دلار قرار گرفت.

این سقوط باعث شد بازدهی طلا در هفته گذشته 1 درصد در ماه گذشته و در سه ماه گذشته 3 درصد کاهش داشته باشد. سایت والت‌اینوستور انتظار دارد قیمت طلا در پایان سال میلادی (کمی بیشتر از 1 ماه دیگر) در حدود 1891 دلار قرار گیرد.

اگرچه شاید ضربه اصلی واکسن جذب بازار شده است، اما همچنان، انتظار می‌رود این نوع اخبار تاثیر بسزایی بر بازار‌ها داشته باشند. فایزر و مدرنا ادعای 95 درصد موفقیت در جلوگیری از علایم کرونا را مطرح کرده‌اند.

اگرچه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای تایید یا رد مصرف اضطراری این واکسن‌ها روز مشخصی را ارائه نداده است، احتمال می‌رود در دو هفته آینده گزارشی در این مورد توسط FDA منتشر شود. همچنین ممکن است این هفته اخبار خوبی از واکسن‌های «آسترازنیکا» و «جانسون و جانسون» که زمزمه‌های آن در هفته گذشته بسیار بوده، منتشر شود.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من ی پولی دارم میخام یکم طلا بخرم برای استفاده … هی میگن نخرید آدم می مونه باور کنه یا مثل بقیه حرفاشون اینم دروغه

  • ناشناس

    انس جهانی طلا 1860 دلار

  • م

    بخر

  • ناشناس

    بهترین فرصت برای خرید سکه و طلا در کف قیمت هستند و افزایش می یابند