کد مطلب: ۴۴۴۰۴۵

پیش‌بینی مدیرعامل ایران‌خودرو از آینده قیمت خودرو / فروش جدید پژو ۴۰۵ نداریم

پیش‌بینی مدیرعامل ایران‌خودرو از آینده قیمت خودرو / فروش جدید پژو ۴۰۵ نداریم

فرشاد مقیمی با بیان اینکه هیچ فروش جدیدی برای پژو ۴۰۵ در نظر نگرفته‌ایم، گفت: عوامل بیرونی و اثرگذار روی قیمت مانند نرخ ارز در حال افزایش است که امیدواریم مجموعه اقدامات صورت گرفته اجازه افزایش قیمت لجام‌گسیخته را ندهند.

به گزارش تجارت‌نیوز فرشاد مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو در پاسخ به این سوال که آیا پژو ۴۰۵ را در تابستان از خط تولید خارج خواهید کرد؟ گفت: فقط تعهدات معوق باقی مانده را تحویل می‌دهیم و هیچ فروش جدیدی برای این خودرو در نظر نگرفته‌ایم.

مقیمی همچنین در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری تولید برای سال جاری چند دستگاه است؟ اظهار کرد: هدف‌گذاری صورت گرفته ۵۰۰ هزار دستگاه تعیین شده است.

وی در پاسخ به این سوال هم که عدم توانایی در اجرای تعهدات را چه میزان روی قیمت بازار اثرگذار می‌دانید؟ افزود: قطعا اثرگذار است. اما باید به این نکته توجه کرد که برخی اقدامات در لحظه اثر خود را نشان نمی‌دهند. در ایران‌خودرو بحث کاهش قیمت تمام شده را همان‌طور که اشاره شد عملیاتی کردیم و در ۶ ماه دوم این مساله در صورت‌های مالی شرکت خود را نشان خواهد داد. البته توجه کنید که عوامل بیرونی و اثرگذار روی قیمت مانند نرخ ارز در حال افزایش است. امیدواریم مجموعه اقدامات صورت گرفته اجازه افزایش قیمت لجام‌گسیخته را ندهند.

مقیمی در پایان در پاسخ به این سوال که قیمت تا پایان سال به چه صورت خواهد بود؟ عنوان کرد: این مساله از اختیارات سازمان حمایت است. منتظر جمع‌بندی آنها هستیم.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • قدرتی

    مدیر محترم ایران خودرو ۲۰۶ در موقع ترمز ناگهانی ترمز نمیگیره لطفا با جان مردم بازی نکنید لطفا رسیدگی کنید

  • قدرتی

    خریداران محترم ۲۰۶ مواظب ترمز ان باشید در مواقع ضروری اطمینان به ترمز نداشته باشید فاجعه است

  • ناشناس

    مقصر ماییم که امثل جنابعالی رو گذاشتیم سر چهار راه نتیجش میشه این

  • نادری

    آقا من ی پارس تیو فایو میخوام ثبت نام کنم. اینا بدید من و هر کار می‌کنید بکنید

  • حمید

    405ماشین خیلی عالی هست …بخصوص تولید 98….واقعا عالی …از همه نظر …..

  • کارگر بدبخت ایرانی

    آخه ما بااین حقوق کارگری الاغشم نمیتونیم معامله کنیم چه برسه به خودرو ملی….یه آرزوی محال

  • ناشناس

    ای کاش خبرهای ماشین خیلی راحت تر به دستمون برسه

  • بدون نام

    مردم ایران لایق گران تر از ایناست.چون تقصیر خود مردمه فقط ۱۵ روز دندون رو جیگر بزارید ماشین نخرید ببینم چقدر ازشون میاد پایین ک ما همه یک پراید ۵میلیونی شده ۱۰۰ میلیون و آرزوی داشتنشو همه بدبخت بیچاره از جمله خودم دارم

  • ناشناس

    این خودرو سازها هر وقت بخوان تقاضا روی یک خودرو
    رو افزایش بدن. میگن قرار تولید قطع بشه.
    پراید از حدود ۵ سال پیش می خواستن متوقف کنن
    متوقف نشده هیچ. هر روزم گرون ترش کردن.
    پژو ۴۰۵ ماشین ۳۵ سال پیشه. خیلی زودتر از این ها
    باید تولید نمیشد

  • آرمین

    اونوقت خودروسازان چطوری میتونن قطعه درجه C یا D رو با نرخ درجه A محاسبه و به مردم بفروشن! به این خاطره که خودروهای تولید داخل ۳ و یا ۴برابر قیمت جهانی با قطعات درجه ۳ و ۴ به ما فروخته میشود به زبان ساده تر یک سمند ۱۵۰ میلیون تومانی با نرخ دلار ۱۵ هزار تومان میشود ۱۰ هزار دلار و شاید عده ای بگویند خودرویی ارزانتر از این دیگر در جهان پیدا نمیشود ولی در واقع به دلیل کیفیت نامطلوب قطعات که درجه ۳ و یا ۴ می‌باشد و همچنین نداشتن آپشن های معمولی قیمت واقعی یک سوم یا یک چهارم قیمت فعلی بوده یعنی قیمتی بین ۳۸ تا ۵۰ میلیون تومان چون چنین خودرو هایی با این مشخصات اگر کسی به یک شرکت خارجی سفارش دهد برایش تولید میکنند.