کد مطلب: ۶۵۴۴۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بورس هفته چهارم اردیبشهت (اینفوگرافیک)

پیش‌بینی بورس هفته چهارم اردیبشهت (اینفوگرافیک)

بورس هفته گذشته رشد بیش از دو درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحدی ماند. به گفته کارشناسان، بازار هفته آینده روند صعودی را تجربه می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته‌ اخیر شاهد رشد بورس و شاخص‌ها بودیم با این حال با ورود نقدینگی به سمت شرکت‌های کوچک، شاخص هم‌وزن رشد بیشتری به نسبت شاخص کل را تجربه کرد.

در هفته‌ای که گذشت شاخص هم‌وزن و شاخص کل رشد ۲٫۲ درصدی را تجربه کردند.

درست بازار سرمایه صعودی شد اما در هفته اخیر گروه‌ها به ترتیب با خروج نقدینگی همراه بودند. روز شنبه گروه‌های فلزات اساسی و بیمه و صندوق‌های بازنشستگی بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

روز دوشنبه بیشترین خروج پول به فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای، خودرو و ساخت قطعات و شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی اختصاص داشت.

در آخرین روز کاری هفته گروه‌های فعالیت‌های جنبی مرتبط با واسطه‌گری مالی و فراورده‌های نفتی و کک در صدر صنایعی قرار گرفتند که بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی را داشتند.

چه مولفه‌های روی بورس اثر دارد؟

انریکه مورا به تهران سفر کرده است، کارشناسان عقیده دارند که اگر اخبار خاصی از این مسافر منتشر شود می‌تواند روند معاملات و صنایع سودآور را تغییر دهد.

۹۰ درصد کارشناسان می‌گویند که تالار شیشه‌ای بورس این هفته صعودی است. اما اگر اتفاق خاصی رخ دهد مسیر معاملات تغییر می‌کند.

بازار سرمایه در هفته اخیر از محدوده یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحد رسید. شاخص کل بازار سرمایه در این هفته ۲٫۲ درصد رشد کرد.

در هفته‌ای که گذشت شاخص هم وزن ۳.۸ درصد رشد داشت. به عبارت دیگر شرکت‌های بزرگ عمدتا متعادل و شرکت‌های کوچک عمدتا مثبت بودند. شاخص فرابورس نیز مشابه شاخص کل بورس با رشد ۲٫۲ درصدی همراه بود.

بینی هفته چهار اردبیشهت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینفوگرافیکش کو؟

  • ناشناس

    بازگشایی باشگاهها