خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۰۹۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌ بینی بورس هفته اول دی (اینفوگرافیک)

پیش‌ بینی بورس هفته اول دی (اینفوگرافیک)

شاخص کل بورس تهران در هفته‌ای که گذشت رشد بیش از یک درصدی داشت. کارشناسان در گفتگو با تجارت‌نیوز معاملات هفته آینده‌ بورس را پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس در هفته‌ گذشته روی عدد یک میلیون و 402 هزار واحد بود و این هفته به سطح یک میلیون و 496 واحد رسید و رشد 1.6 درصدی را تجربه کرد.

گفتنی است شاخص کل بورس در چهارمین هفته آذر ماه و پس از پنج ماه تا محدوده یک میلیون و 500 هزار واحدی رسید و پس از آن مجددا وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحد شد.

به‌رغم رشد شاخص کل، این هفته میزان خروج پول از بازار سرمایه تقویت شد. در دو روز ابتدایی هفته به‌ترتیب پنج میلیارد و 175 میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار شد.

پس از آن اما، در روز دوشنبه 162 میلیارد تومان، سه‌شنبه 98 میلیارد تومان و در نهایت چهارشنبه 12 میلیارد تومان خروج نقدینگی از بازار سرمایه رخ داد.

یعنی در این هفته بیش از 272 میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج و ۱۸۰ میلیارد تومان نقدینگی وارد شده است.

پیش‌بینی بورس

پیش‌بینی بورس هفته آینده

اغلب کارشناسان شرکت‌کننده در نظرسنجی عقیده دارند که شاخص کل بورس در اولین هفته از زمستان سبزپوش خواهد بود. در کنار این سبزپوشی نمادهای شاخص‌ساز نیز روندی مثبت تجربه می‌کنند.

به گفته برخی از تحلیلگران شاخص کل بورس تا پایان صعود روندی متعادل روبه بالا را تجربه خواهد کرد. تجربه همین روند باعث می‌شود که میزان ورود نقدینگی حقیقی به بازار سهام افزایش یابد.

آخرین پیش‌بینی‌های بورس را در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.