کد مطلب: ۵۹۹۷۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش پراید زیر قیمت بازار! / قیمت خودروهای ‌پیش‌فروش سایپا در بازار

فروش پراید زیر قیمت بازار! / قیمت خودروهای ‌پیش‌فروش سایپا در بازار

طرح پیش‌فروش سایپا از صبح دوشنبه اول آذر آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد؟ اما قیمت امروز این خودروها در کارخانه و بازار چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح پیش‌فروش سایپا از صبح دوشنبه اول آذر آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد؟ اما قیمت امروز این خودروها در کارخانه و بازار چقدر است؟

یکی از خودروهای این طرح سایپا ۱۵۱ است.

قیمت کارخانه‌ای سایپا ۱۵۱ معادل ۱۲۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. این اختلاف ۴۵ میلیون تومانی به عنوان یارانه خرید پراید در جیب کسانی خواهد رفت که در قرعه‌کشی سایپا نام آنها جزو اسامی برنده اعلام شود. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در طرح پیش‌ فروش سایپا، ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

البته این طرح تنها مربوط به این خودرو نیست و در طرح پیش‌ فروش شرکت خودروسازی سایپا، خودروهای شاهین، انواع کوئیک و ساینا نیز با موعد تحویل خرداد تا شهریور سال ۱۴۰۱ هم هستند.

1 25

یکی از خودروهای موجود در این طرح شاهین G است. قیمت کارخانه‌ای شاهین G معادل ۳۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، حدود ۳۴۲ میلیون تومان قیمت دارد.

کوئیک S نیز یکی از گزینه‌هایی است که در این طرح عرضه می‌شود. قیمت مصوب کوئیک S معادل ۱۷۸ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۸۸ میلیون تومان است.

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در این طرح، از امکان خرید کوئیک دو رنگ R نیز برخوردارند. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در طرح پیش‌ فروش سایپا، ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان اعلام شده است. قیمت کارخانه‌ای و بازار کوئیک دو رنگ R در آبان، ۱۸۴ میلیون تومان است.

یکی دیگر از خودروهای موجود در این طرح کوئیک با گیربکس معمولی است. قیمت کارخانه‌ای کوئیک با گیربکس معمولی ۱۶۲ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۱۸۳ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین قیمت مصوب ساینا S معادل ۱۶۴ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۱۹۱ میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا الکی مطلب بی پایه و اساس منتشر می کننین. کجا قیمت کارخونه ای شاهین 341 هست،والا ما هر چی دیدیم قیمتش 291 بوده.آبان ماه کارخونه خواست گرونش کنه که رییس جمهور افزایش نرخ ها رو منتفی کرد الان هم همون 291 هست و به امید حق علیه باطل همین قیمت میمونه تا اخر سال

    • ناشناس

      چرا باید امید به همین قیمت داشته باشیم اسم ننویسید اونوقت نتیجه اش رو میبینید

  • مهدی

    خود این سایت و کانال ها هم دارن برا سایپا و ایرانخودرو تبلغ میکنن جالبه !!!!
    تیتر میزنن فروش پراید زیر قیمت بازار!

  • ناشناس

    تجارت نیوز کی می خوای دست از این مدل تیتر زدن ها برداری؟ باور کن جالب نیست
    تجارت نیوز بیننده داره اما این مدل تیتر زدن ها واقعا زنندست
    همینجوری قیمت خودرو چندین برابر شده بدون اینکه درآمد به نسبت رشد کن لطفا نمک رو زخم مردم نپاش …
    خیلی ها آرزوی داشتن یه خودرو دارن خانوادشون رو ببرن بیرون
    نشر اخبار صحیح خیلی زیباتر از استفاده از این مدل بیان خبر هست شاید به واسطه تیتر بیننده سایت رو افزایش میدی اما میزان تنفر رو هم از این رسانه داری گسترش میدی
    کسب فالور از راه نادرست داری کسب می کنی

  • رستم دستان

    سوریه جنگ زده داعش دیده ورود خودروهای ایرانی رو ممنوع کرده………….

  • علیرضا رشیدی

    واقعا متاسفم برای رسانه تجارت نیوز که از ناآگاهی بعضی مردم سواستفاده میکنی به نفع شرکت های خودروساز…
    این ماشینا آخر شهریور 1401 تحویل مشتری داده میشن و قیمتش به قیمت اون روز محاسبه میشه و تمام و کمال پولش از مردم اخذ میشه.
    اگر واقعا متوجه این موضوع نیستین که باید به حالتون تاسف خورد
    ولی اگر میدونید و با این تیترها سعی در تشویق مردم برای شرکت در این طرح مزخرف مشارکت در خرید دارید باز هم باید به حالتون تاسف خورد.مگه معذرت میخوام عقلم کمه پول 60-70 تومن پول بدم به شرکت سایپا و تابستون سال اینده به قیمت روز خرید کنم!! خب همون موقع میرم و از بازار ماشینو میخرم
    واقعا براتون متاسفم

  • عبدالرضا ببرقداری

    حواستان باشد بوی اختلاس از اینها می اید پیش. فروش بعد اختلاس

  • ناشناس

    تجارت نیوز بس کنه دیگه این حرف های مزخرف رو کسی نیست جلوی این تجارت نیوز رو بگیره سایپا خود دلال هست امروز تیتر زدن تا وقتی که افزایش قیمت اعلام نشه فروش فوری کنسل هست آیا این احتکار نیست اینا این درست هست خودرو هارو سایپا و ایران خودرو احتکار میکنه تا وقتی که قیمت رفت بالا فروش فوری اعلام کنه دنبال دلال نگردین که دلال خود شما هستین

  • ناشناس

    سلام من جانبازی هستم احتیاج مبرم به یک پراید دارم خواهشاً اگر ممکنه کمکم کنید چون کل حقوقم می‌ره جای اقساط کسانی که ضامنشون شدم کوچک شما فاریابی هستم

  • ناشناس

    خداازتون نگذره

  • پیمان

    پرایدو به قیمت بنز به مردم میفروشن …
    بعد این همه سال هنوز باید ایرانیا پراید سوار بشن با این قیمت

    • ناشناس

      احسنت

    • ناشناس

      بنده هم موافقم