به گزارش تجارتنیوز به نقل از انتخاب، اولین طرح فروش محصولات شرکت سایپا در سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.
این بخشنامه از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد.
در این طرح پیش فروش عادی شاهین، کوئیک S،کوئیک R، کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ و طرح پیش فروش ویژه مادران شاهین، کوئیک S،کوئیک R، کوئیک، ساینا ارائه شده است.
شرایط و ضوابط قرعه کشی همچنان فعال است.
متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com میتوانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند.
پیش فروش عادی شرکت سایپا فروردین ۱۴۰۱:

شرایط بخشنامه :
۱-محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران
خودرو میباشد)
۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۷۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم میباشند.
۳ -امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
۴-متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
۵ -امکان ثبتنام برای متقاضی دارای پالک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمیباشد.
۶ -متقاضیانی که دارای پالک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام،
تا ۹ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
۷ -شماره کارت , شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاماً
باید متعلق به شخص متقاضی باشد. درصورت درج اطالعات نادرست (شماره شبا) ، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبتنام کننده خواهد بود.
۸ -شماره تلفن همراه اعالم شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
۹-کدپستی متقاضی ثبتنامکننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری میبایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی
، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمیباشد.
۱۰ -مشتریان محترم میبایست پس از کارکرد ۷۱۱۱ کیلومتر و حداکثر ۹ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگیهای گروه
خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال میگردد.
آغاز پیش فروش یکساله ۵ محصول سایپا ویژه مادران در سال جدید
به نقل از برنا، گروه خودروسازی سایپا، بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۹ آبان ماه مجلس شورای اسلامی، پیش فروش یکساله خودروهای شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس را از ۱۷ فروردین ماه آغاز میکند.
ثبت نام برای طرح پیش فروش یکساله محصولات یاد شده ویژه مادران با دو فرزند و بیشتر از ساعت ۹ صبح ۱۷ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی است.
متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com میتوانند فرآیند ثبتنام در طرح مذکور را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل خودروها یکساله در نظر گرفته شده و از مهرماه سال جاری تحویل خودروهای شاهین و کوییک.آر انجام میشود.
در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد پس از برگزاری قرعه کشی، در صورت منتخب شدن امکان ثبتنام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم میشود و در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تائید سازمانهای ذی ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

مردم ما میخوان که شرکت های خودرو سازی بدون کیفیت و چندین برابر قیمت کار کنن چرا مردم برای اصلاح شرایطی که هیچ راهی جز خرید نکردن تو یک دوره درسی به این شرکت ها نمیدن و جالب اینکه غر غر میکنن خریدم اینجور بود ثبت نام کروم و… یک دوره ثبت نام نکنید سال ها رفتار خودمون باعث این وضعیت شده
اقا ما دوساله پیگیریم…. ثبت نام کردیم ساینا اس ک با 80 میتونستیم بگیریم 140 دادیم ولی هنوز فاکتور نشده
باید تبدیلش میکردی ساینا کسری قطعه واسه تحویل داره
با سلام
سایپا جوز دروغ ووعده چیزی به مردم نمی دهد .برج 5ساله قبل ثبت نام و واریز کردم12/2واریزی کامل داشتم بعد دوباره گفتن سی روز کاری وقت می خوایم تازه تعطیلاتم قبول نیست.گفتیم باشه بعد از 58روز رفتیم میگن هنوز خودرو به شما تعلق نگرفته .یعنی برو دنبال بازید ….به سایپا اطمینان نکنید .تا سرتون نیومده . هفت ماه درگیریم .
هیچ کسم جوابگو نیست .
مردم نخرید. من از سایپا را نافهمی کردم خریدم. درب صندوق عقب کج، باضربه شدید بسته میشه، داخل جعبه فقط قطراتی از رنگ پاشیدند رنگ درستی نداره، ریموت کار نمیکنه خلاصه بنظرم که ماشین تصادفی و دست دوم تحویل دادند لطفا شما خودتون رو گرفتار نکنید. نمایندگی هم هر روز میرم جوابشون اینه که این سری درهای همه ی خودرو ها مشکل داره. اینم جواب غیر منطقیشون. خلاصه ما که پولمون که با بدبختی فراهم کردیم در جیب سایپا رفت وکسی هم جواب گو نیست. مواظب باشید، مواظب باشید، مواظب باشید. از ما گفتن.
من نمیدونم چرا انقدر مردم را مسخره میکنید خدا ازتون نگذره من شهریور ۹۹ ساینا ثبت کردم تحویل شهریور۱۴۰۰ هنوز بهم ندادن زنگ نمایندگی زدم میگن تولید ساینا به مشکل خورده پس چرا دوباره پیش فروش می گذارید حتی میگن باید پول بیمه را هم بدید آخه این چه کاریه مردم ندارن مگه این با بازار آزاد چقدر تفاوت داره ۲۰تومان دوسال ۱۵۰ پولت بخوابه
نظری ندارم
به امید بدون قرعه کشه شدن
به امید تفکر مردم و نخریدن این آشغال های ماشین نما
منظور از قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان چیه؟
سلام تورو خدا ما یک ساله ثبت نام میکنیم در نمیاد نه ماشین دارم نه مشکلی دارم.الانمکه طرح گراشتین تیبا۲رو نزاشتین.توروخدا تیبا بزارید
نذر کن جای تاسف داره این همه مردم همیشه در صحنه باید باشن
اگه میخواید ک مثل ما دوسال منتظر باشید بعدم ب قیمت روز پول بدین اشتباه مارو تکرار کنید ب خدا اینا فقط ملت و…… بیخیال شو عزیز برو بازار ازاد بگیر تا اون موقع ک اینا بخوان ماشین بهت بدن ارزونتر در میاد. تازه ب الافیش نمی ارزه… وقتی منثبت نام کردم ساینا اس 80 بود الان منن 140 دادم هنوز فاکتور نکردن
امکان اینکه تاریخ طرح حمایتی برداشته شود وهمه خانم ها شامل شوند هست یا نه