کد مطلب: ۴۹۱۸۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند سفارش‌گیری در بورس امروز چگونه است؟

روند سفارش‌گیری در بورس امروز چگونه است؟

در مرحله پیش گشایش بورس امروز به نظر می‌رسد تقاضا نسبت به دو روز ابتدایی هفته کاهش یافته و روند عرضه و تقاضا به نوعی متعادل است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تقاضا در بازار سهام امروز نسبت به دو روز ابتدایی بمعاملات بازار سهام کاهش یافته است و تقاضا در نمادهایی مانند خودرو و خساپا که در دو روز ابتدایی معاملات هفته تقاضای زیادی داشتند کاهش یافته است.

هرچند در نمادهای شاخص‌ساز تقاضا از عرضه بیشتر است اما به نظر می‌رسد با شروع معاملات بازار سهام عرضه و تقاضا متعادل باشد.

گشایش 26 آبان

به نظر می‌رسد ارزش صفوف فروش بیشتر از صفوف خرید باشد و بیشتر ارزش صفوف فروش را نمادهای وآیند، وملی و فوکا تشکیل دادند.

گرایشات بازار سهام در نمادهای شاخص‌ساز متعادل و به سمت مثبت است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازاری ها بعلت تعطیلی مغازه ها اومدن تو بورس چون دلار و سکه دیگه ریسکش زیاده . امروز هم اگه توجه کنین میبینین خودرو و خساپا دوباره مثبت شده‌.چون قیمتش پایینه و اکثرا میرن به سمت این سهم ها

  • ناشناس

    سرمایه گذاری تو بورس کمک به تولیدهست ولی واگذاری سهام مفتی (عدالت) به صورت بی رویه و بدون حساب کتاب به صورت بی نهایت به ۸۰ ملیون ادم نشون میده ملیاردها سهم بی رویه ریختن تو بازار که همه فروشنده هستن و شرکتها ملیاردها سهم تولید کردن بدون هیچ پشتوانه ای و حقوقی ملیاردها سهم برای فروش داره و هر بازاری حتی بازار بورس چین هم اینهمه سهم بی حساب کتاب میتونه به هم بریزه(کارخانه ها و شرکتهای فعال در بورس فقط سهم تولید میکنن و تولید دیگه ای ندارن.یه افزایش سرمایه الکی و بدون پشتوانه میدن و ۱۰ ملیارد سهم تبدیل به ۲۰ ملیارد سهم میشه)
    ن

  • عین. الف

    بورس آذر ماه خوبی پیش رو خواهد داشت…
    و هر چه به سمت سال نو بریم بهتر هم میشه

  • ناشناس

    ملت اگه میخوای بفروشید بری تو صف فروش حداقل قیمت مثبت ۵برو .چرا آتیش میزنی به مالت ؟الان که داره بازار خوب میشهههه

  • ناشناس

    سلام
    دوستان چرا اول صبح همه تو صف منفی ۵ میرید
    خودتون باعث میشید ارزش سهامتون بیاد پایین
    اونوقت میگید تقصیر دولته
    خواهش میکنم تو صف منفی ۵ نرید لااقل ضررها جبران بشه

  • ناشناس

    يك سوم شدن سرمايه ها و يا نصف شدن ژولهاي وارد شده به بورس ضرري است كه عامل دارد و بايد اين ضرر از جانب ضررزنندگان به نحوي جبران شود. اينكه چند حقوقي الان بخش بسيار ناچيزشان را براي خريد بگذارند تا بازار تكاني بخورد در اصل اين رد گم كردن براي عامل ضرر است
    دولت مردم را دعوت به بورس كرده است و بعد به آنها ضرر است
    حاكميت با شرايطي كه در سياست خارجي ايجاد مي كندپپپپف باعث ضرر است و حقوقيهايي كه براي خريد بيشتر سهام از شركتهايي كه 40 تا 50 درصد آن را دارند، اقدام به فروش سهام مي كنند، اينها عامل ضرر زننده به مردم بيچاره اي هستند كه جايي براي حفظ ارزش پولشان جز بورس نديده اند. آيا حديث لاضرر و لاضرار اينگونه جاها را نمي گيرد. پيامبر جلو ضرر بر مردمش را مي گرفت ، فقط براي فتوا در مورد قطع عضو براي جلوگيري است.
    آيا اين مردم نسبت به موسسات مالي كه جلو ضررشان گرفته شد اولويت ندارند.
    حقوقيها و بانكهاي ي ضرر زننده معلومند و مشخص و ضرر از طريق بازگرداندن سهامهاي خريداري شده با قيمت ارزان نيز ممكن است پس چرا نبايد اقدامي صورت گيرد در جهت جبران ضرر

  • ناشناس

    بهترین موقعیت ورود به بورسدلار سکه نوسانی کم کم اونایی که دلار خریدن خودشون میفروشن میان بورسبجایی اینکه دلار ریزش شدید کنه همه اعتراض کنن بورس مثبت میکنهخود مردم قیمت دلار میارن پایین.?

  • ناشناس

    دوستان عزیز،برادر من،خواهر من،هموطن عزیز،الهی دور سرتون بگردم،قیمت سهاماتون الان مفت شده تورو قران نفروشید،گول نخورید،بخدا اگه هیچکس نفروشه سهام میره بالا،ولی اگه بخوای رو منفی بفروشی هروز میاد پایین،تورو خدا به هم رحم کنیم پشت هم باشیم.
    بخدا پول ما حقیقی ها بانک و حقوقی و بوجود آورده و اینقدر گردن کلفت شدن.
    پس نفروشید جون عزیزترینون

    • ناشناس

      اخه آدم ساده با نفرو ختن که قیمت بالا نمی رود بازار باید هم خرید داشته باشد هم فروش با دانش مالی و بورس

    • ناشناس

      بورس روند صعودی پیدا میکنه؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    تیترهای شیطنت آمیز شروع شد