کد مطلب: ۴۴۴۸۵۹

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / فشار عرضه بیشتر از روزهای قبل

بورس سه‌شنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / فشار عرضه بیشتر از روزهای قبل

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، فشار عرضه اگر چه در بسیاری از نمادها دیده می‌شود اما باز هم بسیاری از سهام با صف خرید همراه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز سه‌شنبه، با وجود تشکیل صف‌های خرید سنگین در برخی نمادها، بسیاری از سهام نیز با صف فروش همراه هستند.

در عملیات سفارش‌گذاری امروز نمادهای بانکی وپارس، وتجارت، وآیند و وبصادر به ترتیب با ۱ میلیارد و ۲۹۱، ۶۴۳، ۴۱۳ و ۱۹۵ میلیون بیشترین صف خرید را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که برخی نمادهای پالایشی و پتروشیمی به دلیل خبرهای مربوط به افت قیمت نفت در محدوده منفی در حال ثبت سفارش هستند.

Capture 9

بازار در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز خواهد کرد که در سه روز گذشته در مجموع نزدیک ۶۰ هزار واحد رشد داشته است که نشان از جو مثبت حاکم بر بازار دارد. همچنین بر اساس تصمیم سازمان بورس معاملات چهار نماد شگویا، صبا، زکوثر و تملت خارج از زمان عادی معاملات و از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود. شستا نیز بعد از این ۴ نماد و از ساعت ۱۳:۳۱ تا ۱۴:۳۰ معامله خواهد شد. این تدابیر به منظور کاهش فشار بر سیستم معاملاتی اتخاذ شده است.

پیش از شروع معاملات امروز، دو نماد کترام و تاپکیش به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شده‌اند.

.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز نیز مانند چند روز گذشته در حقیقت بورس قرمز پوش است ولیکن با توجه به دستکاری دولت جهت فروش سهام اردیبهشت ماه خود انرا لباس سبز برتن کرده اند وهیج کس نیز چیزی نمی گوید