کد مطلب: ۴۴۵۱۰۹

بورس چهارشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / بانکی‌ها و خودرویی‌ها همچنان پرطرفدار

بورس چهارشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / بانکی‌ها و خودرویی‌ها همچنان پرطرفدار

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، اقبال به گروه خودرویی و دارویی همچنان بسیار زیاد است و اکثر نمادهای این دو گروه با صف خرید همراه هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه، گروه‌های بانکی و خودرویی در کنار گروه سرمایه‌گذاری با تقاضای بیشتری نسبت به گروه‌های دیگر مواجهند و این یعنی بازار امروز نیز شروعی سبز خواهد داشت.

Capture 10

در مرحله سفارش‌گذاری بورس چهارشنبه، سه نماد بانکی وپارس، وتجارت و وبصادر به ترتیب یک میلیارد و ۲۶۸، یک میلیارد و ۲۴۴ و ۴۷۰ میلیون صف خرید تشکیل داده‌اند که نشان از اقبال سهامداران به گروه بانکی دارد.

بورس در حالی از دقایقی دیگر معاملاتش را از سر خواهد گرفت که شاخص کل بورس از ابتدای هفته بیش از ۸۰ هزار واحد رشد داشته که رکوردی بی‌سابقه در تاریخ بورس محسوب می‌شود. همچنین به دلیل کاهش فشار بر سامانه معاملاتی، معاملات عرضه اولیه اخیر شستا از ساعت ۱۳:۳۱ تا ۱۴:۳۰ و معاملات چهار نماد پرتقاضای زکوثر، شگویا، صبا و تملت نیز از ساعت ۱۲:۳۵ تا ۱۳:۳۰ انجام خواهد شد.

پیش از شروع بازار، نمادهای پسنهد و ثنظام به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت الف و نمادهای پاسا، شکربن و حکشتی به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت متوقف شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کامران

    سلام بنده یک میلیون پول دارم میخوام بیام تو بورس چه سهمی بخرم

  • ناشناس

    با سلام به شما دوست گرامی برای خرید سهام به کارگزاری های موجود در بازار مراجعه کنید و برای شروع سرمایه گذاری از عرضه های اولیه خریداری کنید ، قبل از هر معامله در بورس آموزش را مهم ترین موضوع در نظر بگیرید.