کد مطلب: ۴۶۷۴۶۲

بورس چهارشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / بانکی‌ها پیشتاز تقاضا در بازار

بورس چهارشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / بانکی‌ها پیشتاز تقاضا در بازار

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام در روز چهارشنبه، افزایش تقاضا در گروه بانکی به شدت مشهود است و احتمالا شاهد شروعی سبز در بازار باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه 15 مرداد، افزایش تقاضا در گروه بانکی موجب شده تا سه نماد وپارس، وآیند و وملل بیشترین حجم صف خرید را به خود اختصاص دهند. این در حالی است که در طرف عرضه ذوب، شپنا و شتران بیش از سایر نمادها فروشنده دارند.

1 5 5

بورس در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که پیش از معاملات امروز نمادهای والبر، ثتران، پکرمان و دبالک به دلیل افشای اطلاعات گروه الف امروز متوقف هستند. امروز همچنین عرضه اولیه «امین» از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح آغاز شده و ثبت سفارش آن تا ساعت 11 و 30 دقیقه ادامه دارد.

روز گذشته شاخص کل با وجود شروع منفی در نهایت با رشدی نزدیک به 2 هزار واحد به کار خود خاتمه داد که علت اصلی این رشد معاملات محدوده مثبت شستا بود.

پیش‌بینی می‌شود امروز نیز بازار سهام در ادامه روند معاملات نیمه دوم دیروز، شروعی سبز داشته باشد ولی در نیمه دوم بازار با توجه به افزایش تقاضا برای نمادهای شیفت بعدازظهر، کمی با فشار عرضه مواجه شود.

پیش بینی بورس فردا را هر شب ساعت 21 در صفحه پیش بینی بورس ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگ این نوسان گیری حداقل مدت زمانش ۱۰الی ۱۵روز بودی آقای x نمی آمد ۲روزه ی مقدار پول بریزه تو بورس یک حباب درست بشه و بعد از چند روز برگرده حداقل پولهای ورود ب بورس ۱ماه و نوسان گیریها ۱۰الی ۱۵روز احتمالا جواب بهتری میداد

  • رضا

    بورس چهارشنبه را همراه با هنگ و باگ و بازاری آشفته شروع میکند

  • ناشناس

    شاخص با قدرت مقاومت 2 میلیون رو پودر کردتارگت بعدی 2/700/000 خواهد بود

  • ....

    عرضه اولیه ارزش خرید ندارد….فقط پرتفوی شلوغ میکنه