کد مطلب: ۴۵۴۷۸۴

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / شاخص کل آماده شروعی طوفانی

بورس یکشنبه چگونه آغاز می‌شود؟ / شاخص کل آماده شروعی طوفانی

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام، تشکیل صف‌های خرید در بسیاری از نمادها نوید یک شروع پرقدرت دیگر را برای بورس می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، اکثر نمادهایی که روز گذشته کار خود را با صف خرید به پایان رساندند امروز نیز با صف‌های خرید سنگین همراه هستند و این موضوع نشان می‌دهد که امروز نیز شاخص کل بورس تهران با رشدی چشمگیر کار خود را شروع خواهد کرد.

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام امروز، نمادهای وپارس، شپنا و خودرو با بیشترین متقاضی همراه هستند و نمادهای بزرگی چون وغدیر، فملی و فولاد نیز نزدیک ۱۰۰ میلیون صف خرید دارند. این در حالی است که نمادهای کفپارس و کرازی نیز با صف فروش میلیونی همراه هستند.

2 6

روز گذشته شاخص کل بورس با رشدی ۴۰ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد تا سقف جدید تاریخی را در پله یک میلیون ۸۶ هزار و ۸۶۰ واحدی به ثبت برساند

بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که پیش از شروع بازار نمادهای قشهد، دبالک، قزوین، پاکشو، قشرین، خنصیر، قجام و قاروم به دلیل افشای اطلاعات گروه الف متوقف شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک میلیون و68 هزار نه یک میلیون و 86 هزار

  • ناشناس

    به امید خدا رفتیم برای شاخص یک میلیون و نیملعنت خدا بر رسانه های معاند که هفته های پیش این همه تبلیغ بر علیه بورس کردنهموطنان همه پول هایی که تو قرعه کشی نتونستن خودرو ببرن امروز وارد بورس میشهبا تشکر از تجارت نیوز و تیم ایشان