کد مطلب: ۴۶۹۰۲۲

بورس چهارشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / صف‌های فروش محو شدند

بورس چهارشنبه را چگونه آغاز می‌کند؟ / صف‌های فروش محو شدند

در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام چهارشنبه 22 مرداد ماه، خبر پذیره‌نویسی صندوق دارا دوم از شهریورماه، جو حاکم بر بازار را مثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله پیش‌گشایش امروز بازار سهام خبری از فشار عرضه شدید روز گذشته نیست و بسیاری از نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز یا با صف خرید همراهند یا تقاضاهای رو به رشد دارند. این در حالی است که البته فشار عرضه در گروه خودرویی همچنان شدید است و نمادهای بزرگ این گروه نظیر خودرو و خگستر با صف فروش همراه هستند.

2 20

در جریان مرحله سفارش‌گذاری، نمادهای وپارس، ولپارس و سیتا بیشترین متقاضی خرید را دارند و در طرف عرضه نیز خودرو، خگستر و وتجارت با صف فروش سنگین مواجه هستند. البته با توجه به جو مثبت ایجاد شده در پیش‌گشایش انتظار می‌رود در ادامه نمادهای بیشتری در محدوده مثبت معامله شوند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که دو نماد خودرو و سیتا از شیفت بعدازظهر خارج شده و در ساعت عادی معاملات دادوستد خواهند شد. همچنین نمادهایی کلوند، کساوه و وآیند نیز به دلیل افشای اطلاعات گروه الف امروز معامله نخواهند شد.

پس از کش و قوس فراوان بعدازظهر دیروز وزیر اقتصاد اعلام کرد پذیره‌نویسی صندوق دارا دوم از روز چهارشنبه 5 شهریور آغاز خواهد شد و این موضوع موجب شده تا صف‌های فروش روز گذشته امروز به شدت کاهش پیدا کرده و جای خود را به صف‌های خرید بدهند.

روز گذشته شاخص کل با بیش از 3 درصد افت به زیر سطح 2 میلیون واحدی سقوط کرد اما به نظر می‌رسد امروز با انجام معاملات مثبت مجددا وارد این کانال بشود.

از ساعت 7 و 30 دقیقه امروز نیز عرضه اولیه «ثبهساز» به عنوان دومین عرضه این هفته آغاز شده است و به گفته مدیریت عملیات بازار شرکت بورس، مهلت ثبت سفارش فعلا تا ساعت 11 است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علیرضا

    خواهش میکنم این قطعی های مکرر کارگزاری مفید رو پیگیری کنید
    پشتیبانی که جواب نمیده
    هر روز هم قطعی داریم
    فووووق العاده عملکرد بدی دارن
    خواهش میکنم پیگیری کنید.

  • ناشناس

    توجه توجه: کل بازار تا پایان وقت قرمز خواهد شد. ریزش قطعی است شک نکنید. سریعتر خروج کنید. پول های بزرگ از بورس خروج کردند. در باتلاق بورس گیر نکنید. از صبح دارن تو مثبت میفروشند تا فرار کنند.

  • ناشناس

    توجه توجه به هیچ وجه بورس رو ترک نکنید از هفته بعد و خصوصا شهریور رشد طلایی بورسه این شخص دلالی که میگه خروج کنید از حسادتش میگه.

    • جمشیدی

      فعلا که معلوم شد آن شخص درست گفته. ما هم درصدی در مثبت کامل فروختیم و دیگر در بورس نخواهیم آمد به هیچ وجه

  • ناشناس

    اینقدرالکی شعار ندهید اون سه چهار سهم ولپارس وسیتا وچند سهم جدید که سهامدارش ملت نیستند از هرکدام ۲۰ یا۳۰ سهم در دست ملت است از این سهام در پرتفوی من ۷۰۰ هزار تومان نیست بورس را بگند کشید

  • احمدیان

    بورس به شدت داره افت میکنه سرمایه هاتون رو بکشید بیرون بخدا پشیمان میشید اینو از یک منبع موثق دارم واستون میگم Etf چ باشه چ نباشه افت بورس قطعی شده

  • ناشناس

    مشکل ما فعلا عدم ثبت سفارش در کارگزاری مفید و کندی هسته معاملات است

  • ناشناس

    حضرات میان تو.حراج بعداز عرضه اولیه ها.سهامو خودشون میگیرن بعد که خوب سهام جمع کردن.میان سودبالا میدن.که پولش چندین هزاربرابرمیشه وتوجیب خوشون میره.بعدسرمردمه باسهم های.چندصدتومونی مشغول کردن.منفی به هزار میدن.مثبت به ریال.بورس چی چیه همش کشکه.